FANDOM

Łupniołapy to jedna z maszyn tworzonych przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Łupniołapy są parą masywnych, pomarańczowych pięści, które Rex buduje z obu rąk. Ramiona i przedramiona tworzą metalowe łączenia, które scalają się z czarnymi podstawami pięści - nadgarstkami. Każda z Łuniołap posiada dwa jasnoszare palce i kciuk, a na zewnętrznej części dłoni znajdują się dwie szare śruby. Miejsce gdzie chowają się palce, gdy Rex zaciska pięści, jest ciemnoszare, a z nadgarstków do ramion odchodzą dwa długie kable.

Użycie

TST089

Rex używa trybu wiercenia

Łupniołapy znacznie zwiększają siłę Rexa. Używając masywnych dłoni, Salazar może przebijać się przez przeszkody lub podnosić ciężkie przedmioty. Wydaje się, że chłopak może również wydłużać łapy, by atakować przeciwników znajdujących się w niewielkiej odległości.

Nastolatek potrafi również używać Łupniołap jako ogromnych wierteł. Używając tego trybu, chłopak może kopać głębokie tunele w ziemi, lub używać wierteł jako dodatkowego zasilania, które zwiększa odrobinę jego siłę. Działając Łupnipłapami pod wodą, Rex może używać ich jako napędu, by szybciej pływać. Niestety ze względu na wielkość i ciężar maszyn, chłopak może zostać szybko wciągnięty pod wodę, aż na samo dno.

Ciekawostki

  • Wydaje się, że Rex może kontrolować rozmiar Łupniołap. W odcinku "Siła ciążenia" Łupniołapy są większe od Rexa, natomiast w odcinku "Ferajna" są średniego rozmiaru. Prawdopodobnie jest to błąd animacji.
  • Łupniołapy są najczęściej używaną maszyną w serii. W odcinku "Rewanż" Noah stwierdził, że Salazar każdą swoją bitwę zaczyna atakiem łapami i zasugerował mu zmianę taktyki.
  • Łupniołapy są pierwszą i ostatnią bronią używaną w serii.
  • Łupniołapy są jedną z dwóch broni, które pojawiają się we wszystkich grach online. Drugą jest Grzmotodziało.
  • Debiutując w odcinku "Dzień, który wszystko zmienił", Łupniołapy były ogromne, ponieważ Rex wzmocnił swoje nanity poprzez złączenie pięści. Dzięki temu maszyny były wystarczająco silne, by po uderzeniu w Potworniaka zniszczyć falą uderzeniową dużą część miasta.
  • W odcinku "Piaskiem pisane" Rex użył Łupniołap, ale te były mniejsze i wyglądały zupełnie jak Block Party. Prawdopodobnie był to błąd animacji.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki