FANDOM

Świerszcz jest starą, najlepszą przyjaciółką Rexa Salazara oraz członkiem jego starego gangu.

Wygląd

Świerszcz jest nastolatką, która pod wpływem mutacji zdobyła owadzie cechy. Posiada oliwkową skórę, smukłą twarz z trzema, małymi kolcami pod oczami i dwoma na czole oraz szpiczastymi uszami. Jej oczy są koloru zielonego, a krótkie włosy mają niezwykły odcień magenty. Po aktywacji jej nanitów, nogi Świerszcza przekształciły się w długie odnóża owada i zyskała wytrzymały egzoszkielet, który uwidacznia się między innymi na przedramionach, w postaci dwóch kolców. Zazwyczaj nosi niebiesko-zieloną podkoszulkę, na niej małą, czerwoną kamizelkę, podarte skarpetki na nogach oraz zieloną spódnicę.

Po światowym leczeniu, Świerszcz odzyskała swój ludzki wygląd. Jej cera miała jasny koloryt, smukłą twarz, na której znajdowały się zielone oczy i ciemne usta, a włosy pozostały w kolorze magenty. Jej ubiór nie zmienił się po wyleczeniu z formy E.V.O.

Osobowość

Świerszcz jest bardzo przyjazna i towarzyska, choć wydaje się być nieco nieśmiała wobec Rexa, ze względu na jej uczucia, którymi kiedyś go darzyła. Jest wierna swoim przyjaciołom i oddana, do tego stopnia, że była gotowa poświęcić swoje życie, by uratować Rexa z uścisku jednego z gangsterów Graniaka.

Umiejętności

Skok Świerszcza.png

Świerszcz odbija się od ściany

Świerszcz jest E.V.O., które dzięki swojej mutacji zyskało zwiększoną wytrzymałość oraz zwinność. Nogi dziewczyny są wygięte na kształt prawdziwych odnóży świerszczy i są niezwykle silne. Jest w stanie skakać na imponujące wysokości, by po chwili szybko i gwałtownie uderzyć w ziemię tworząc falę uderzeniową. Używa swoich nóg do walki wręcz, aby zadawać potężne kopnięcia, co pokazała podczas walki z gangsterem Graniaka, dwukrotnie wyższym od niej. Kiedy razem z zespołem walczyła z Graniakiem, kopnęła część filaru, wprost na przeciwnika, pokazując jak niezwykle silne są jej odnóża.

Świerszcz jest również zdolną akrobatką, jako, że w przeszłości razem z przyjaciółmi skakała po dachach wykonując różne sztuczki i akrobacje. Dzięki jej nogom, może z łatwością amortyzować upadki. Wykazała również, że zna podstawowe zasady sztuk walki i walki wręcz.

Historia

Wczesne życie

Po wybuchu nanitów, Świerszcz przekształciła się w E.V.O. Odizolowała się od świata, ze względu na jej nowy wygląd. Z depresji i ciężkiej sytuacji uratował ją Rex Salazar, który poznał ją z resztą jego przyjaciół - Zwojem i Kalmarem. Razem uformowali uliczny gang, która wkrótce zmierzył się ze zmiennokształtnym E.V.O. i przeżyli wiele przygód.

Członkowie grupy nie mieli pojęcia, że Rex potajemnie pracował dla groźnego gangstera Graniaka jako główny porucznik. By uwolnić się i uciec z miasta, Salazar sprzedał Świerszcza i resztę towarzyszów przestępcy, który zaczął wykorzystywać ich do napadów na banki oraz do różnych zbrodni.

Generator Rex

Ferajna

Świerszczyk1.png

Świerszcz rozpoznaje starego przyjaciela Rexa

Rex i Agent 6 zostali wysłani do Hongkongu, by zbadać sprawę E.V.O. złodziei, którzy w tym momencie obrabowali bank w mieście. Spotkanie z agentami szybko przekształciło się w walkę, podczas której Świerszcz rozpoznała Salazara i razem z resztą wycofała się. Rex dogonił Zwoja, który wytłumaczył mu, że jest jego starym przyjacielem. Niestety chłopak nie pamiętał go, ze względu na jego amnezję, ale postanowił spotkać się z gangiem, by dowiedzieć się o jego przeszłości. Z łatwością przekonał Białego Rycerza, by zezwolił mu na infiltrację grupy, tłumacząc, że przy okazji sprawdziłby sprawę przestępczego gangu, który rozszerzył swoją działalność w mieście.

Salazar ponownie spotkał Zwoja, Świerszcza i Kalmara, którzy udowodnili mu, że był członkiem ich grupy, ukazując mu aktywowane głosem nano-tatuaże, które sam stworzył. Później, w kryjówce gangu, Zwój wyjawił Rexowi, że Świerszcz czuła coś do niego, a on ją ignorował. Obecność Salazara przykuła uwagę Graniaka - E.V.O. gangstera, dla którego pracuje gang. Przestępca wyjawia grupie, że to Rex skazał ich na jego łaskę, sprzedając swoich przyjaciół w zamian za własną wolność. Świerszcz oraz reszta odwracają się od chłopaka i wracają do Graniaka.

Rex próbuje dowieść drużynie, że są dla niego ważniejsi niż cyber-dziennik, którym próbował przekupić go Graniak. Podczas walki z gangsterem, chłopak dostrzega, że Graniak jest wykwalifikowanym wojownikiem, którego potężne ataki mogą wykończyć chłopaka. Z pomocą bohaterowi przybywa Zwój, Kalmar oraz Świerszcz. Razem, drużyna pokonuje gangstera, którego wkrótce zabiera Providence. Rex informuje przyjaciół, by nie robili niczego głupiego, jeśli nie chcą ponownie mieć agentów Providence na karku. Na pożegnanie, Świerszcz całuje Rexa w policzek.

Nieuchwytny cel

Circe and friends.png

Świerszcz wraz z gangiem żegna Rexa

Świerszcz razem z resztą przyjaciół, zostali odwiedzeni przez Rexa, który przybył do Hongkongu w pogoni za Wyrwą. Chłopak myślał, że niedawno przybyła do gangu Kirke, jest w niebezpieczeństwie. Salazar zauważa, że dziewczynie nic nie grozi i dostrzega, że przyjaciele dobrali się w pary. Jako, że Rex przerwał im śniadanie, Świerszcz proponuje wspólny posiłek w Mniam Cza. W restauracji, grupa miło spędza ze sobą czas, z wyjątkiem Rexa, który czuje się nieswojo w towarzystwie "zakochanych" przyjaciół. Później, po spotkaniu z Wyrwą, Rex wraca do kryjówki gangu, by sprawdzić, czy towarzysze są bezpieczni. W kryjówce zjawia się również Wyrwa, który ogłusza Salazara, Świerszcza, Kalmara i Zwoja, a Kirke porywa ze sobą.

Później, gdy Rex uratował przyjaciół spod przygniatających ich pudeł, rozkazał im spotkać się z nim w dzielnicy atakowanej przez Graniaka. Podczas walki z gangsterem, grupa pomagała cywilom przedostać się w bezpieczne miejsce. Kiedy Salazar powalił Graniaka, pojawiła się Wyrwa, która zaszantażowana przez chłopaka, oddała Kirke, a w zamain zabrała gangstera. Następnie, drużyna żegna się z Rexa, który przyznaje, że nie przeszkadza mu to, że dobrali się w pary. Jednak Zwój i Świerszcz zaprzeczają twierdząc, że są tylko przyjaciółmi. Gdy Rex ich opuścił, Kalmar i Zwój próbowali umówić się z dziewczynami na podwójną randkę.

Szturm na Abysję

Kiedy Providence wdrożyło w życie swoją nową procedurę postępowania z E.V.O., grupa zaczęła być ścigana przez agencję. Gang wykorzystał ludzki wygląd Kirke, by odwrócić uwagę śledzących ich agentów. Jednak po chwili żołnierze zauważyli podstęp i zaatakowali Świerszcza, Kalmara i Zwoja, którzy poświęcili się dla Kirke, żeby mogła uciec i powiadomić o zajściu Rexa.

Zdalnie sterowani

Remote Control 1.png

Świerszcz pod kontrolą obroży Providence

Okazuje się, że grupie udało uciec się z rąk Providence do kanałów, gdzie czekać mieli na pomoc od Rexa. Chwilę później zostają zaatakowani przez agentów, którzy zdołali unieruchomić uciekinierów i założyć im obroże. Niespodziewanie zjawia się Graniak i atakuje konwój, przejmując schwytanych więźniów. Później, modyfikuje obroże i demonstruje jej nowe możliwości Świerszczowi, Zwojowi oraz Kalmarowi, ku ich przerażeniu.

Kiedy Salazar odnalazł swoich przyjaciół w pokoju gier, został przez nich zaatakowany. Chłopakowi udało się uratować Świerszcza, niszcząc obrożę swoimi technopatycznymi mocami. Oboje postanowili znaleźć sposób na uwolnienie Kalmara i Zwoja. Śledzili swoich towarzyszy, którzy doprowadzili ich do kryjówki Graniaka. W pomieszczeniu, przestępca nasłał na bohaterów swoją nową armię zdalnie sterowanych E.V.O. Podczas bitwy, Świerszcz pomaga Rexowi uwolnić swoich przyjaciół spod wpływów urządzenia. Później Rex postanawia wyłączyć źródło całego problemu, ale atakuje go Graniak. W międzyczasie gang ledwo daje radę żołnierzom gangstera, gdy nagle ich obroże wyłączają się i mutanty uwalniają się. Okazuje się, że Rex w porę zniszczył przestępcę i wyłączył główne źródło mocy obroży. By uczcić zwycięstwo i ostateczne pokonanie Graniaka, grupa udaje się do swojej ulubionej restauracji na posiłek.

Ostateczna rozgrywka: część 2

Po światowym leczeniu, stary gang Rexa przybył do Providence, by spotkać się z bohaterem. Salazar był zaskoczony nowym wyglądem swoich przyjaciół, którzy ponownie byli ludźmi. Później, grupa doradziła chłopakowi, żeby znalazł sobie nową pracę.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Relacje

Zwój

Cricket and Tuck.png

Świerszcz i Zwój

Ze względu na fakt, że znają się bardzo długo, między nimi pojawiło się uczucie zauroczenia. Dbają o swoje bezpieczeństwo i opiekują się sobą na co dzień. Chociaż stwierdzili, że są tylko przyjaciółmi, Zwój próbował się z nią umówić, pokazując, że rzeczywiście coś do niej czuje.

Rex Salazar

Rex - Czemu się na mnie gapi? O, serio?
Zwój - Zabujała się. Olewałeś ją, albo tylko udawałeś.

Rex i Zwój, "Ferajna"

Wyraźnie widać nieśmiałość Świerszcza, wobec Rexa. Często wykonuje gesty, takie jak poprawianie włosów, czy szeroki uśmiech skierowany do chłopaka. Była również pierwszym członkiem gangu, który rozpoznał twarz Salazara. Zwój zauważył, że dziewczyna coś do niego czuła, ale stwierdził, że Salazar ją "olewał", albo przynajmniej udawał, dając do zrozumienia, że ich relacje były ściśle platoniczne. Później, Świerszcz przyznała, że się w nim "zabujała", przez co Rex wpadł w zakłopotanie.

Kalmar

Kalmar jest jednym z najlepszych przyjaciół Świerszcza. Często współpracują w walce i dbają o siebie nawzajem, a w sytuacji zagrożenia są gotowi poświęcić swoje zdrowie, by zapewnić bezpieczeństwo reszcie.

Kirke

Kirke i Świerszcz są typowymi przyjaciółkami ze wspólnymi zainteresowaniami. Według Świerszcza, Kirke jest świetną dziewczyną, która przywróciła damsko-męską równowagę. Odkąd dziewczyna dołączyła do zespołu, razem ze Świerszczem lubią wychodzić do fryzjera i na manicure w każdy weekend.

Graniak

Zupełnie jak reszta gangu, Świerszcz nienawidzi Graniaka, choćby ze względu na to, że kazał im robić okropne rzeczy, takie jak kradzieże i napady na sklepy. Po pokonaniu gangstera, dziewczyna przestała się go bać, ale nadal uważała go za potężnego przeciwnika.

Ciekawostki

  • Świerszcz zna katoński, co udowodniła w odcinku "Nieuchwytny cel", gdy zamawiała śniadanie posługując się tymże językiem.
  • Umiejętności i wygląd Świerszcza są podobne do Crashhoppera z "Ben 10: Omniverse".

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki