FANDOM

To jest Abysja, centrum E.V.O.-świata...

Biowilk, „Szturm na Abysję

Abysja – kraj rządzony przez Van Kleissa, będący siedzibą Sfory. W jednym z miast Abysji miał miejsce projekt nanitów, który zakończył się ogromnym wybuchem, który rozsiał po świecie nanity. Od czasów eksplozji, Kleiss jest silnie związany z krainą, która według niego jest stolicą świata E.V.O.

Gdy Van Kleiss został przeniesiony do przeszłości, Biowilk przejął dowództwo nad krainą, która po ataku Providence została przejęta przez Czarnego Rycerza.

Opis

Caesar back in Abysus

Cezar pokazuje lokalizacje Abysji na mapie

Przed wybuchem Abysja przypominała opuszczone miasto z ogromnym zamkiem umiejscowionym w centrum krainy. Dokładne położenie państwa nie jest znane.

Tuż po nanitowym wybuchu, każdy centymetr sześcienny Abysji przesiąkł nanitami. Eksplozja spowodowała, że niebo zmieniło swoją barwę na karmazynową, wszelkie budynki zmiotło z powierzchni ziemi, a mieszkańcy zamienili się w szalejące, bezmyślne E.V.O. Zdemolowane miasto zostało zastąpione przez bujne lasy, które wyrosły dzięki umiejętnościom nowego władcy kraju – Van Kleissa[1].

Abysja jest zarażona wysoce niestabilnymi nanitami. Ciało Kleissa działa jak stabilizator i zapewnia, że maszyny nie zaczynają szaleć. Podczas tymczasowej śmierci Van Kleissa, niestabilne nanoroboty wymknęły się spod kontroli i zaczęły niszczyć państwo. Proces został zatrzymany, gdy Rex przywrócił władcę Abysji do życia[2].

Historia

TDTEC483

Abysja przed wybuchem nanitów

Sześć lat temu, zaraz po wybuchu nanitów, który miał miejsce w Abysji, kraina stała się miejscem powstania ery E.V.O. Większość, jeżeli nie cała populacja kraju, zamieniła się w mutanty, a ci, którzy przetrwali zostali ewakuowani lub zabici przez szalejące tam bestie[1].

Po wybuchu Van Kleiss przejął kontrolę nad populacją E.V.O., zapewniając, że w kraju znajdą schronienie jakiego potrzebują. Wkrótce populacja mutantów zaczęła się rozrastać. Kraj stworzył swoją własną armię, złożoną z niebezpiecznych i bezmyślnych E.V.O. Mutanty, które według Van Kleissa okazały wielki potencjał, zebrane zostały w jedną grupę, zwaną Sforą[1].

Po ataku Kleissa na Narody Zjednoczone, Abysja stała się wrogim państwem nie tylko dla Providence, ale dla całego świata[3]. Utrata mocy Van Kleissa, która kontrolowała całą naturę krainy, kosztowała Abysję cały jej system obronny, który był w stanie zatrzymać armię Providence[2]. Największą stratę poniosła jednak Sfora, która straciła dwóch ważnych członków swojej drużyny: Kirke[4] i Wyrwę[5].

Ostatecznie Abysja wraz z jej mieszkańcami została przejęta przez Czarnego Rycerza i nowe Providence, które starało się zdobyć znajdujący się w laboratorium w zamku Meta nanit[6].

Miejsca

Prywatne miejsca

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Komiksy

Gry

Gry wideo

Gry online

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Man of Action (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (23 kwietnia 2010). „Dzień, który wszystko zmienił”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 1.
  2. 2,0 2,1 Marsha Griffin (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (22 października 2010). „Co kryje prawda”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 15.
  3. Alex Van Dyne (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (4 czerwca 2010). „Przywódca Sfory”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 7.
  4. Paul Giacoppo (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (4 marca 2011). „Przymierze”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 5.
  5. Man of Action (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (4 listopada 2011). „Lwy i owieczki”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 20.
  6. James Felder (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (27 stycznia 2011). „Szturm na Abysję”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 10.

Zobacz też