FANDOM

Abysja
Abysus2 (1)
Informacje
Mieszkańcy Van Kleiss
Sfora
Różne E.V.O.
Typ Kraj
Szczegóły
Debiut Dzień, który wszystko zmienił
To jest Abysja, centrum E.V.O. świata...

Biowilk, "Szturm na Abysję"

Abysja jest krajem rządzonym przez Van Kleissa, a także siedzibą Sfory. W jednym z miast Abysji miał miejsce projekt nanitów, który zakończył się ogromnym wybuchem, który rozsiał po świecie nanity. Od czasów eksplozji, Kleiss jest silnie związany z krainą, która według niego jest stolicą świata E.V.O.

Gdy Van Kleiss został przeniesiony do przeszłości, Biowilk przejął dowództwo nad krainą, która po ataku Providence została przejęta przez Czarnego Rycerza.

Opis

Caesar back in Abysus

Cezar pokazuje lokalizacje Abysji na mapie

Przed wybuchem Abysja przypominała opuszczone miasto z ogromnym zamkiem umiejscowionym w centrum krainy. Dokładne położenie państwa nie jest znane.

Tuż po nanitowym wybuchu, każdy centymetr sześcienny Abysji przesiąkł nanitami. Eksplozja spowodowała, że niebo zmieniło swoją barwę na karmazynową, wszelkie budynki zmiotło z powierzchni ziemi, a mieszkańcy zamienili się w szalejące, bezmyślne E.V.O. Zdemolowane miasto zostało zastąpione przez bujne lasy, które wyrosły dzięki umiejętnościom nowego władcy kraju - Van Kleissa.

Abysja jest zarażona wysoce niestabilnymi nanitami. Ciało Kleissa działa jak stabilizator i zapewnia, że maszyny nie zaczynają szaleć. Podczas tymczasowej śmierci Van Kleissa, niestabilne nanoroboty wymknęły się spod kontroli i zaczęły niszczyć państwo. Proces został zatrzymany, gdy Rex przywrócił władcę Abysji do życia.

Historia

TDTEC483

Abysja przed wybuchem nanitów

Sześć lat temu, zaraz po wybuchu nanitów, który miał miejsce w Abysji, kraina stała się miejscem powstania ery E.V.O. Większość, jeżeli nie cała populacja kraju, zamieniła się w mutanty, a ci, którzy przetrwali zostali ewakuowani lub zabici przez szalejące tam bestie.

Po wybuchu Van Kleiss przejął kontrolę nad populacją E.V.O., zapewniając, że w kraju znajdą schronienie jakiego potrzebują. Wkrótce populacja mutantów zaczęła się rozrastać. Kraj stworzył swoją własną armię, złożoną z niebezpiecznych i bezmyślnych E.V.O. Mutanty, które według Van Kleissa okazały wielki potencjał, zebrane zostały w jedną grupę, zwaną Sforą.

Po ataku Kleissa na Narody Zjednoczone, Abysja stała się wrogim państwem nie tylko dla Providence, ale dla całego świata. Utrata mocy Van Kleissa, która kontrolowała całą naturę krainy, kosztowała Abysję cały jej system obronny, który był w stanie zatrzymać armię Providence. Największą stratę poniosła jednak Sfora, która straciła dwóch ważnych członków swojej drużyny: Kirke i Wyrwę.

Ostatecznie Abysja wraz z jej mieszkańcami została przejęta przez Czarnego Rycerza i nowe Providence, które starało się zdobyć znajdujący się w laboratorium w zamku Meta nanit.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani mieszkańcy (cd.)

Znani goście

Znane miejsca

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki