FANDOM

Alan jest jednym z graczy "Warlock of Warworld". Jego przyjaciel Brendan Paulson oraz jego dziewczyna zostali zamienieni w E.V.O., ale wyleczył ich Rex.

Wygląd

Alan jest wysokim chłopakiem o szczupłej sylwetce. Posiada kruczoczarne, krótkie włosy oraz niebieskie oczy. Jego strój składa się z niebieskiej bluzy z kapturem i podwiniętymi rękawami do łokci, a także z szarych spodni i jasnopomarańczowych butów.

Historia

Komiksy

Tylko gra

Alan został porwany przez smoka E.V.O. oraz golema E.V.O., którzy niszczyli budynki obok hotelu Grand Rouleau. Na pomoc uprowadzonemu chłopakowi przybył Rex, który swoimi Łupniołapami ogłuszył potwory i wyleczył jednego z nich. Kiedy zauważył to Alan, poprosił, by Salazar wyleczył również jego dziewczynę, która obecnie tkwiła w postaci smoka. Szósty przerwał rozmowę nastolatków i rozkazał Alanowi ubrać swoich wyleczonych przyjaciół i pomóc im dostać się do sanitariuszy, czekających na parkingu obok. Później, Alan poinformował Agenta 6, że dostał telefon od swojego przyjaciela Brendana, który zamierzał zrobić coś głupiego.

Występy

Komiksy

Ciekawostki

  • Alan jest graczem "Warlock of Warworld", jednak wydawałoby się, że nie gra w grę tak często i intensywnie, by nanity spowodowały u niego mutację, tak jak w przypadku jego dziewczyny i Brendana.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki