FANDOM

Anarchiści to grupa lądowych piratów, dowodzona przez Gatlocka. Kradną i grabią pasażerów oraz gości, którzy wtargną na ich teren.

Uniformy

Wszyscy członkowie gangu noszą czarne stroje z czerwonymi elementami na piersi oraz wysokimi butami. Posiadają czerwone pasy, czarne rękawiczki, a ich przedramiona owinięte są beżowymi bandażami. Wyposażeni są również w ciemne kaski z wymalowaną na froncie białą czaszką.

Historia

Generator Rex

Badlandy

Anarchiści wraz z Gatlockiem na czele obserwowali konwój Providence, który przewoził niestabilne nanity i przejeżdżał właśnie przez ich teren. Przywódca piratów rozkazał im ograbić eskortę i przynieść mu ładunek. Anarchiści z łatwością pokonali Providence i przejęli ciężarówkę, która transportowała niebezpieczne mikroroboty. Później, gdy wrócili do swojej kryjówki zauważyli, że "niestabilne nanity", które chcieli ukraść były w rzeczywistości papierem toaletowym. Gatlocke zarządził poszukiwania drugiej furgonetki, której nie było podczas zasadzki w kanionie.

Piraci szybko znaleźli wóz, którym jechał Rex, Noah i Bobo. Kiedy bohaterowie zaczęli uciekać, Anarchiści ruszyli za nimi w pościg, który niebawem zakończył się. Gatlocke i jego banda otworzyła ciężarówkę Salazara i zauważyli, że wewnątrz nie ma pożądanego przez nich ładunku. Rex używając sprytu oszukał Anarchistów i ponownie uciekł z przyjaciółmi. Gang piratów ruszył za nimi i próbował zatrzymać uciekających w samochodzie Gatlocka Noah i Bobo. Ostatecznie Anarchiści zostali pokonani, ale udało im się zbiec z miejsca przed przyjazdem Providence, które aresztowało ich przywódcę.

Znani członkowie

Gatlocke Profile
Nieznani Anarchiści

Sprzęt

Bronie

Pojazdy

Ciekawostki

  • Terenem, na którym działają Anarchiści są strefy pustynne, tak zwane badlandy.

Zobacz też

v e d Lista wrogów z Generatora Rexa
Główni wrogowie
Drugoplanowi wrogowie
Pozostali

ZombieAnarchiściBranden MojżeszDoktor FellSebastian

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki