FANDOM

Anything You Can Chew to komiks wydany w Ameryce za pośrednictwem Cartoon Network Action Pack, wydawnictwa DC Comics.

Fabuła

W nocy w Abysji, niedaleko zamku Van Kleissa, dziwne stworzenie zaczyna wyłaniać się z ziemi. Istota przypomina Rexa, jednak stworzona jest z przepełnionej nanitami gleby. Duplikat nastolatka ryczy z bólu i głodu, a następnie udaje się do pobliskiej budowli. W międzyczasie wewnątrz twierdzy, Van Kleiss budzi się z koszmaru, podczas którego nieświadomie stworzył z gleby kreaturę imitującą swojego sennego przeciwnika, czyli Rexa. Gdy zorientował się, że to był tylko sen, jego koszmar staje się rzeczywistością, kiedy duplikat Salazara wpada do jego sypialni w poszukiwaniu swojego stwórcy. Kleiss przygotowuje się do walki, jednak replikant atakuje go, starając się również wyssać jego nanity. Krzyk mężczyzny zostaje usłyszany przez Sforę, która w pośpiechu dostaje się do pokoju mistrza.

Duplikat Rexa wypuszcza osłabionego Van Kleissa i rusza na Biowilka, ale Wyrwa tworzy portal i przenosi przeciwnika w nieznane miejsce, którym okazuje się być centrala Providence. W bazie Rex przesiaduje z nieznanym agentem w jadłodajni, opowiadając swoje historie. Żołnierz ledwie słucha chłopaka, ponieważ z powodu wczesnej pory usypia. Nagle duplikat Salazara wypada z portalu i natychmiast atakuje agenta, którego szybko pokonuje. Kiedy Rex atakuje go Łupniołapami, stworzenie pożera je, drenując nanity z broni chłopaka. To samo dzieje się, gdy nastolatek tworzy W.M.O., jednak do walki dołącza Agent 6, który odcina broń chłopaka, aby bestia go nie pożarła. Szósty wykorzystuje swoje ostrza Magna jako magnes i rozprasza nanity duplikatu, tym samym niszczy go. Później Szósty tłumaczy Rexowi, że Providence nigdy nie natknęło się na nic podobnego do stwora z nanitowej gleby, co oznacza, że mógł pochodzić z Abysji.

Postacie

Wrogowie

Błędy

  • W całym komiksie oczy Rexa są niebieskie.
  • Portale Wyrwy posiadają błędną kolorystykę - srebrną, a nie szkarłatną.
  • Van Kleiss nie posiada swoich mechanicznych części, z wyjątkiem rękawicy.
  • Pazury Biowilka są w połowie czarne, w połowie białe, zamiast być całe czarne.
  • Kiedy Agent 6 łączy swoje ostrze Magna, są one złączone w niewłaściwy sposób, niepodobny do tego, który występuje w serialu.

Ciekawostki

  • W komiksie po raz pierwszy ukazany zostaje pokój Van Kleissa oraz jego strój nocny, składający się z purpurowego podkoszulka oraz purpurowych spodni.
  • Tożsamość agenta przebywającego razem z Rexem w jadalni nie jest znana, chociaż jego rysy twarzy i fryzura wyglądają jak cechy kapitana Calana, jednak żołnierz nie posiada charakterystycznej blizny, a jego włosy są jasnobrązowe.

Galeria

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki