FANDOM

Babcia to nieznana z imienia staruszka, często bezmyślnie wpadająca w kłopoty.

Wygląd

Babcia jest starszą osobą niskiego wzrostu. Nosi różową koszulę, a na niej ciemniejszą kamizelkę. Posiada siwe włosy, które ma upięte w kok brązową gumką. Babcia ma jasnoniebieskie oczy i pomarszczoną skórę.

Osobowość

Pomimo tego, że babcia jest miłą, starszą osobą, jest bardzo bezmyślna i lekkomyślna. Za każdym razem znajduje się blisko poważnego zagrożenia ze strony E.V.O., lecz tego nie zauważa. W dalszym ciągu robi to co miała, nie zwracając uwagi na to, co się dzieje wkoło niej.

Historia

Generator Rex

Babcia zadebiutowała w odcinku w "W matni", gdzie robiła zakupy w Valley Markecie. Była całkowicie nieświadoma, że tuż przed nią toczy się walka pomiędzy Rexem, a Lizusem. Pomimo tego, że wszyscy klienci i pracownicy przestraszeni uciekli ze sklepu, babcia w dalszym ciągu poszukiwała potrzebnych jej produktów.

W odcinku "Fucha", babcia wezwała E.V.O. Ziomów, którzy schwytali szalejącą złotą rybkę. Kobieta zapłaciła chłopakom za wykonanie zadania. Później grała w reklamie E.V.O. Ziomów, jako atakowana przez fikus E.V.O. staruszka miała zostać uratowana przez reklamodawców.

W odcinku "Szturm na Abysję", babcia widoczna była w programie "Znani zdemaskowani", gdzie w telewizji przeprowadzona była przez ulicę przez Sklugga z obrożą Providence.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki