FANDOM

Badlandy to dwudziesty czwarty odcinek z serii "Generator Rex". Jego premiera w Polsce odbyła się 25 listopada 2011 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Podczas transportu niestabilnych nanitów, Rex, Noah i Bobo oddzielają się od konwoju Providence, który wkrótce zostaje zaatakowany przez gang lądowych piratów - Anarchistów. Ekscentryczny przywódca szajki złodziei pragnie zaopatrzyć się w przewożone mikroroboty, jednak gdy nie znajduje upragnionego łupu w konwoju, rusza za ciężarówką Rexa.

Streszczenie

Badlands (2).jpg

Konwój Providence przemierza badlandy

Konwój Providence, przewożący niestabilne nanity, które muszą być utrzymywane w pozycji równoległej do podłoża, przejeżdża przez rozległe tereny pustynne. Rex, Bobo i Noah, którzy jadą w osobnej ciężarówce przewożącej papier toaletowy, przez usterkę radia, przypadkowo oddzielają się od transportu agencji. Tymczasem eskorta obserwowana jest przez grupę lądowych piratów pod dowództwem ekscentrycznego Gatlocka. Mężczyzna planuje porwać transportowany ładunek, dlatego, gdy konwój wjeżdża w długi wąwóz, Anarchiści przystępują do ataku. Za pomocą kulomiotów załadowanych pociskami jonowymi, gang złodziei unieruchamia siły Providence i przejmuje ciężarówkę z niestabilnymi nanitami, mimo zaciętej walki ze strony Szostego i agentów.

Badlands (222).jpg

Gatlocke gratuluje grupie udanego rabunku

Zagubieni agenci zatrzymują się na stacji benzynowej, gdzie Salazar przynosi przyjaciołom batony i przeterminowaną sodę. Kiedy nastolatkowie spotykają dwie dziewczyny, natychmiast za nimi ruszają, jednak flirt kończy się uszkodzeniem silnika ciężarówki. Tymczasem Anarchiści otwierają ciężarówkę Providence, jednak jej ładunkiem okazuje się być papier toaletowy, co oznacza, że niestabilne nanity przewożą nieświadomi niczego Rex, Bobo oraz Noah. Gatlocke zarządza poszukiwania ciężarówki Salazara, której nie było podczas zasadzki w kanionie. Bohaterom udaje się wrócić na właściwą trasę, którą przejeżdżał konwój, jednak w wąwozie odnajdują jedynie ślady walki.

Badlands (303).jpg

Rex, Noah i Bobo spotykają Anarchistów

Nagle zjawiają się Anarchiści z Gatlockiem na czele. Osobliwy lider szajki przedstawia się nastolatkom i bezpośrednio prosi ich o znajdujący się w ich ciężarówce ładunek. Salazar odrzuca prośbę Gatlocka i razem z przyjaciółmi w pośpiechu ucieka z doliny. Lądowi piraci ruszają za nimi. Rex zdaje sobie sprawę, że przez cały czas przewozili niestabilne nanoroboty, które w każdej chwili mogą zrobić "pstryk". Pojazd agentów zostaje strącony z drogi i wpada w skały. Bohaterowie wychodzą z ciężarówki i po chwili zostają otoczeni przez Anarchistów. Wrogowie otwierają samochód, ale wewnątrz nie znajdują upragnionego towaru. Salazar oszukuje piratów i grozi im, że rzuci niestabilnymi nanitami, które w rzeczywistości są puszką sody. Agenci wykorzystują sytuację i kradną samochód Gatlocka po czym uciekają Anarchistom.

Badlands (591).jpg

Rex walczy z Gatlockiem

Gatlocke niezwłocznie wyrusza w pościg za nastolatkami i szympansem. Rex oddaje niebezpieczne roboty w ręce Bobo, a sam próbuje powstrzymać ścigających ich Anarchistów. Za pomocą radia w samochodzie, Noah i Bobo wzywają pomoc, a w tym samym czasie Salazar wskakuje na dach porwanej ciężarówki Providence, na której wdaje się w pojedynek z liderem złodziei. Gatlocke bezskutecznie stara się przekonać Rexa, aby dołączył do jego szajki. Chłopak odmawia na wszelkie propozycje anarchisty. Pojazd, na którym odbywa się walka, zaczyna zmierzać w stronę głębokiego kanionu. Kiedy ciężarówka spada w dół, Rexowi udaje się odlecieć na swoim Plecolocie i uratować swoje życie. Niebawem zjawia się wezwane wsparcie w postaci oddziału Providence, który przepędza Anarchistów.

Badlands (657).jpg

Gatlocke zostaje aresztowany

Agent 6 wyjawia, że gdy mówił, iż nanity zrobią "pstryk", miał na myśli to, że się wyłączą. Pomimo tego mężczyzna jest wdzięczny nastolatkom, że nie pozwolili, by ładunek wpadł w ręce wroga. Wtem z wąwozu wyczołguje się ranny Gatlocke, który żąda nanitów. Salazar mówi mu, że są wyłączone i bezużyteczne. Agenci aresztują lidera Anarchistów, który obiecuje, iż jeszcze wyrówna rachunki z chłopakiem. Providence wraca do centrali, jednak w trakcie podróży Rex, Bobo i Noah ponownie tracą konwój z oczu. Salazar skręca w stronę przeciwną do trasy powrotnej do agencji i zapewnia przyjaciół, że bohaterowie się nie gubią, a jadą w nieznane.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Gatlocke - A co sądzisz o tej lunecie? Dobrze, że wziąłem ten piracki rekwizyt. Czy to nie jest zbyt oklepany chwyt, bracie?
  • Anarchista - Nie Gatlocku, pasuje do ciebie.
  • Gatlocke - To dobrze, bo gdybyś nie zaprzeczył, zrzuciłbym cięz tej skały. Hahaha! Tak, mówię serio. Zrzuciłbym.
  • Gatlocke - Pani i panowie ten konwój przejeżdża dokładnie pod nami. Chwila... czy w moim gangu są damy? Nie? Tu nie ma kobitek? Nasz gang nie idzie z duchem czasu, więc trzeba będzie poszukać ostrych dam.
  • Rex - Kto by tam tęsknił za papierem toaletowym?
  • Bobo - Ej, mnie kiedyś zabrakło! Nie było miło.
  • Gatlocke - Czujecie. Gładziusieńki. Papierek pierwsza klasa. Miałbym z tego kupę radochy, gdybym tylko zdobył te nanity!
  • Rex - Mam niestabilne nanity za pazuchą!
  • Bobo - Rany, ale tekst zasadził.
  • Noah - Jest radio! Halo! Czy ktoś mnie słyszy? Potrzebujemy pomocy! Odbiór!
  • Bobo - Daj mi to. Rębacz 1.9 do ziomali. Tu Bobo Haha. Grzeję po garach na super łyżwie. Mamy lepkich raiderów na buforach. Powtarzam: lepcy raiderzy na buforach. Dawajcie ziomy!
  • Noah - O, to nam pomoże. A po jakiemu to było?

Ciekawostki

  • W odcinku można usłyszeć piosenkę "Straight Outta Luck", należącą do zespołu The GC5.

Linki do odcinka

TH598.png

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki