FANDOM

Bar Bob Biszkopt
Bob's biscuit barn.png
Informacje
Typ Restauracja
Szczegóły
Debiut Przymierze bohaterów: część 1

Bar Bob Biszkopt to przydrożna restauracja.

Opis

Bar Bob Biszkopt jest niewielkim budynkiem stylizowanym na wiejską stodołę. Na szczycie dachu widoczny jest szyld z nazwą lokalu, jarzący się na żółto. Przed wejściem do baru znajduje się tablica z menu oraz domofon, przez który goście mogą zamówić jedzenie, siedząc w aucie. Ściany lokalu są w czerwonym kolorze, a jedna ze stron całkowicie pokryta jest oknami. Tuż obok baru znajduje się plac, na którym umieszczone są ławki i stoły, a także wielkie logo restauracji - burger na talerzu z nazwą baru. W niektórych miejscach płaski dach podparty jest smukłymi kolumnami.

Historia

Bar Bob Biszkopt po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Przymierze bohaterów: część 1". Na restaurację natknął się Ben w postaci Ziąba, który szukał swojego rodzinnego miasta Bellwood. Niestety na miejscu okazało się, że jego miasto oraz ulubiony sklep z koktajlami nie istnieją. Chwilę później zjawił się Cezar, a tuż po nim Alfa, który wdał się w pojedynek z Rexem i Diamentogłowym. Kiedy bohaterowie przepędzili czujący nanit, odlecieli w Labokapsule.

W odcinku "Martwa strefa", wyczerpani i głodni Rex, Noah i Fitzy radośnie podbiegli do podjazdu w restauracji, aby zamówić jedzenie, ale do domofonu lokalu włamał się Czarny Rycerz, przez co bohaterowie musieli szybko opuścić miejsce.

Postacie

Znani goście

Ciekawostki

  • Według Bena, w tej samej lokalizacji geograficznej w jego świecie znajduje się sklep z koktajlami "Mr. Smoothy".

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki