FANDOM

Barek Skwarek
Snack shack
Informacje
Typ Restauracja
Szczegóły
Debiut Dzień, który wszystko zmienił

Barek Skwarek to restauracja sprzedająca głównie fast foody.

Opis

Barek Skwarek to niewielki budynek o jasnych ścianach i ciemniejszym dachu, na którym umieszczony jest billboard z nazwą baru. Obok drzwi do lokalu znajduje się okienko, przez które pracownicy podają klientom zamówione dania. Na prostopadłej do wejścia ścianie znajdują się trzy automaty ze słodyczami oraz wodą sodową, które przykryte są niewielkim daszkiem. Za budynkiem umieszczony jest śmietnik, kilka kartonów i skrzyń, a na wprost automatów widoczny jest plac, na którym stoi stół z ławkami oraz parasolem.

Historia

Barek Skwarek debiutuje w odcinku "Dzień, który wszystko zmienił". Rex razem ze skaterami udał się przed lokal, by zakupić wodę sodową. Salazar swoimi mocami technopatycznymi zmodyfikował automat, który za darmo wydawał napoje. Skaterzy chcieli wykorzystać Rexa, by za nic nie płacić, jednak w porę zjawił się Noah, który odciągnął chłopaka od grupy nieznających umiaru nastolatków.

W odcinku "Operacja: Skrzydłowy", gdy restauracja, w której Rex, Noah, Claire oraz Annie mieli jeść kolację została zniszczona, Salazar zaproponował im inne miejsce na posiłek. Gdy Noah dowiedział się, że to Barek Skwarek, był sfrustrowany. Później restaurację napadł królik E.V.O., który ścigał Rexa, więc grupa odjechała w pojeździe szturmowym, tak, by nie robić krzywdy ludziom w barze.

W odcinku "Podziel przez sześć", Rex spędzał swój wolny czas, grając na automatach oraz jedząc burgery w barze. Wkrótce po wyjściu z restauracji został zaatakowany przez Szóstkę.

Postacie

Znani goście

Ciekawostki

Zobacz też