FANDOM

Block Party – jedna z Omega maszyn tworzona przez nanit Omega i nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Block Party to para małych rękawic, które Rex generuje ze swoich rąk. Block Party przypominają zmniejszoną wersję Łupniołap, ale są mniejsze i posiadają szary okrąg, który świeci jasnoniebieskim światłem. Maszyna posiada trzy szare palce, które umieszczone są na granatowej pięści. Nadgarstki wyglądają jak małe, granatowo-czarne cylindry, które scalone są z ciałem Salazara, szarymi łączeniami. Na wierzchniej części pięści widnieją dwie duże, jasnoszare śruby.

Użycie

Używając Block Party, Rex może wygenerować średnich rozmiarów, jarzące się na niebiesko, owalne tarcze, które zbudowane są z super wzmocnionych atomów. Tarcze są w stanie wytrzymać wiele ataków od energetycznych do laserowych, aż po fizyczne. Gdy osłony zostają zniszczone, pękają jak szkło. Block Party może również tworzyć ogromną kopułę wokół Rexa.

Ciekawostki

  • Prawie w każdym odcinku, w którym pojawia się Block Party, schemat kolorów jest w pewnym momencie schematem Łupniołap i zamiast niebiesko-szarych kolorów, są pomarańczowo-szare barwy.
  • W odcinku "Piaskiem pisane", gdy Rex użył Łupniołap, te były mniejsze i wyglądały zupełnie jak Block Party. Prawdopodobnie był to błąd animacji.
  • Jest to najmniejsza maszyna, którą Rex potrafi stworzyć.
  • Block Party jest pierwszą konstrukcją Salazara, która nie jest bezpośrednio przeznaczona do ataków, tylko do manewrów defensywnych.

Zobacz też