FANDOM

22px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy postaci z komiksu "M. Rex". Zobacz artykuł dotyczący postaci z serialu o tej samej nazwie - "Bobo Haha".

Bobo Haha, znany również jako HaHa, to pół małpa, pół robot.

Wygląd

Bobo Haha jest małpą, która posiada robotyczny korpus złożony z wielu srebrnych części. Jedyna część ciała, która wydaje się być elementem jego oryginalnego, organicznego ciała jest prawa, górna część jego głowy, na której znajduje się ciemne futro oraz szarobrązowa skóra i oko. Na czole i pod nim umieszczone są małe, owalne elementy. HaHa nosi również czerwony fez ze złotym zdobieniem.

Osobowość

HaHa jest okrutną i złośliwą małpą, która gotowa jest zrobić wszystko, by osiągnąć swoje cele. Czerpie przyjemność z wyrządzania krzywdy i torturowania ludzi. Bywa niecierpliwy, gdy jego ofiara nie zdradza mu ważnych informacji, o które prosi, co zazwyczaj skutkuje brutalniejszymi torturami.

Historia

M. Rex

Size Matters

Bobo Haha debiutuje w przyszłości, w roku 2005, gdzie w pędzącym pociągu próbował wyciągnąć ze zbira informacje na temat tajemniczego Kodeksu Mundi i Edenu. Kiedy mężczyzna nie udzielił odpowiedzi na prośby niecierpliwej małpy, został poddany okrutnym torturom.

Występy

M. Rex

Ciekawostki

  • Bobo mówi na siebie "HaHa".
  • Bobo pali cygara.
  • Pojawia się na wielu zdjęciach promujących serię, ale nigdy w postaci zrobotyzowanej. Na reklamach przedstawiany jest jako zwykła małpa ubrana w strój cyrkowy, a na jego epoletach znajdują się słowa "Bobo" i "Haha". Uzbrojony był w miotacz laserowy.
  • Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że ulubiona małpa Agenta 6, która została ranna w Marakeszu to właśnie Bobo Haha. Zwierzę ubrane było w cyrkowy strój i nosiło fez - charakterystyczne atrybuty Bobo.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki