FANDOM

Brendan Paulson jest jednym z graczy "Warlock of Warworld", który wykorzystywał nanity jako trójwymiarowy kontroler do rozgrywki, przez co zamienił się w E.V.O. Później został wyleczony przez Rexa.

Wygląd

Brendan jest wysokim chłopakiem o szczupłej budowie ciała. Posiada ciemnorude włosy i niebieskie oczy. Kiedy Rex wyleczył go, nastolatek był nagi, ale został szybko okryty zieloną szatą z jaśniejszymi pasami na rękawach, kołnierzu oraz pasem na talii.

Jako E.V.O., Brendan zyskał wygląd wielkiego orka o jasnoniebieskiej skórze i szarym pancerzu pokrywającym jego ramiona i klatkę piersiową. Prawa dłoń przekształciła się w szare ostrze, a pancerz na lewej dłoni uwypuklił się. Bestia posiadała duży brzuch, a jedynym odzieniem jakie nosiła była czerwona szata przywiązana w pasie. Na małej względem reszty ciała głowie, widoczne były małe jasnożółte ślepia, wielka paszcza, nos oraz szpiczaste uszy.

Umiejętności

Brendan nie wykazał się żadnymi specjalnymi zdolnościami i umiejętnościami jako człowiek. W swojej formie E.V.O., chłopak posiadał zwiększoną siłę i wytrzymałość, które zapewniały mu przewagę podczas walk. Jego prawa ręka zamieniona w ostrze mogła być niebezpieczna, gdy bestia zadawała nią potężne ciosy i cięcia. Paszcza orka wypełniona była ostrymi kłami, które prawdopodobnie mogły również służyć jako broń ofensywna.

Historia

Komiksy

Tylko gra

Brendan w formie E.V.O. spał w swoim pokoju hotelowym znajdującym się pod numerem 1652. Kiedy do pomieszczenia wszedł Rex i Szósty, agent wyjaśnił, że grupa graczy "Warlock of Warworld" używa nanitycznej infuzji jako trójwymiarowego kontrolera, a długotrwałe użycie wywołuje mutację. Nagle, ork przebudził się i natychmiast zaatakował Salazara, próbującego go wyleczyć. Razem wyskoczyli przez okno apartamentu wprost na ulicę. Po upadku, bestia była chwilowo ogłuszona, więc Rex spokojnie uzdrowił ją i przywrócił ludzki wygląd.

Nagi chłopak szybko został przykryty szlafrokiem i został przepytany przez Agenta 6, ale nie chciał odpowiadać na pytania. Po groźbach ze strony agentów, Brendan wyjawił swoje imię i nazwisko, liczbę graczy używających nanitów, a także imię twórcy tego ustawienia - Marcusa Waltersa. Następnie poprosił Szóstego o telefon, by mógł zadzwonić do swojej matki. Później, Szósty dostał informację od Alana, że Brendan zamierza zrobić coś głupiego. W serwerowni hotelu Grand Rouleau, Brendan rozmawiając z Alanem, próbował wyłączyć serwery. Został przyłapany na gorącym uczynku przez Agenta 6, który rozkazał mu tym razem powiedzieć prawdę o sprzęcie Marcusa. Dzięki zdobytym informacjom, Providence odnalazło Marcusa oraz resztę graczy, poprzez odnalezienie ich adresów IP.

Występy

Komiksy

Ciekawostki

  • Postać Brendana Paulsona jest nawiązaniem do postaci NPC Brendona Paulsona z gry internetowej "World of Warcraft", do której nawiązuje tytuł gry, w którą grał nastolatek i jego przyjaciele - "Warlock of Warworld".

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki