FANDOM

Mężczyzna, który niegdyś pracował jako członek Konsorcjum oraz jako biznesmen. Po zabraniu przez Providence, wykorzystywany był do rozpracowania wrogiej organizacji. Prawdopodobnie poprzez jego niedorzeczne zachowanie i stan, w którym znalazł się po terapiach Providence, stracił swoją pozycję biznesmena.

Wygląd

Mężczyzna jest wysoki i dobrze zbudowany. Posiada krótkie, siwe włosy i niebieskie oczy. Na jego twarzy widnieje kilka zmarszczek. Ubrany był w czarny garnitur z pomarańczowym krawatem. Po przejściu terapii w Providence, Dziki Kot przyprowadził go do Zakładu w szpitalnym kaftanie. Jego stan widocznie się pogorszył, ponieważ nie był w stanie wypowiedzieć ani słowa.

Jako E.V.O. posiadał wychudzoną, humanoidalną posturę z ciemnobrązową skórą i ogromną, rozwartą w pionie paszczą, podobną do paszczy krokodyla. Wnętrze pyska było fioletowe i wypełnione ostrymi kłami. Zamiast dłoni i przedramion posiadał kremowe ostrza.

Umiejętności

Jako E.V.O., biznesmen posiadał zwiększoną wytrzymałość, siłę i zwinność. Dzięki ostrzom zamiast dłoni potrafił wykonywać szybkie ataki w postaci cięć, a jego szeroka paszcza potrafiła pluć żrącym kwasem, który niszczył nawet maszyny Rexa. Był na tyle wytrzymały, by wyjść bez szwanku po skoku z wieżowca oraz po ataku bolasami z Plecolotu.

Historia

Wczesne życie

Podczas pracy w Konsorcjum, biznesmen sfinansował projekt nanitów. Przestał wspierać naukowców tuż przed wybuchem nanitów. Gabriel Rylander wielokrotnie prosił go o ponowne dofinansowanie, ale mężczyzna odmawiał, tłumacząc się, że nie chce być związany z największą katastrofą w historii ludzkości.

Generator Rex

Mroczne przejście

Dark Passage (55)

Biznesmen jako E.V.O. używa swoich mocy

Dr. Rylander wysłał biznesmenowi paczkę, która zawierała substancję aktywującą nanity. Gdy mężczyzna został spryskany preparatem, zamienił się w szalejącego E.V.O. Na pomoc przybyli Rex, Szósty i Bobo. Po krótkiej potyczce, Salazar próbował go wyleczyć, jednak mężczyzna sam powrócił do swojej prawdziwej formy. Wytłumaczył drużynie, że "[Gabriel] to szaleniec!" i uciekł.

Cel: Konsorcjum

Wyjawiono, że doświadczenie i terapie Providence spowodowały u niego wielką traumę. Dziki Kot pojmał go i przyprowadził do Zakładu, w którym wytłumaczył drużynie o jego związku z Konsorcjum. Dzięki takiej wiedzy, agenci byli w stanie rozpocząć próbę infiltracji złowrogiej grupy.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 3

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki