FANDOM

Cabo Luna
BTS040.png
Informacje
Typ Ośrodek wypoczynkowy
Szczegóły
Debiut Hen, za morzem

Cabo Luna jest plażowym ośrodkiem wypoczynkowym, znajdującym się w strefie równikowej Ziemi.

Opis

Cabo Luna jest słynnym kurortem, który składa się głównie z plaży. Istnieje tam wiele boisk do siatkówki plażowej, gdzie można rozegrać mecz, gromadząc tłumy kibiców. Jest tam też wiele domków letniskowych, a także restauracje. Niedaleko znajduje się pustynno-terenowa droga, po której można ścigać się quadami.

Historia

Cabo Luna pojawiła się po raz pierwszy w odcinku "Hen, za morzem", gdzie Rex i Bobo usłyszeli o kurorcie podczas porannych, rutynowych oględzin w centrali Providence. Agenci zainteresowali się nim, ponieważ chcieli odpocząć od pracy w agencji. Bobo zasugerował, żeby Salazar zabrał Noah i razem pojechali wypoczywać w kurorcie. Na miejscu Rex po raz pierwszy spotkał Kirke - dziewczynę E.V.O. Wspólnie pokonali grasującego w Cabo Lunie potwora morskiego, po czym bohater dowiedział się, że dziewczyna współpracuje ze Sforą.

W odcinku "Architekt", Agent 6 został fałszywie wysłany na plażę przez Bobo, który ukrywał, gdzie uciekł Rex.

Postacie

Znani goście

Ciekawostki

  • Według odczytów dr Holiday, współrzędne Cabo Luny "19°, 95°", odpowiednio długości i szerokości geograficznej.
  • "Cabo Luna" w wolnym tłumaczeniu oznacza "Księżycowy przylądek".

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki