FANDOM

Cyfrowy bat to jedna z Omega maszyn tworzona przez nanit Omega i nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Cyfrowy bat jest maszyną, którą Rex tworzy z pleców i jednego z ramion. W przeciwieństwie do oryginalnych maszyn Salazara, Cyfrowy bat posiada niebiesko-szaro-czarny schemat kolorów, zupełnie jak reszta maszyn Omega. Na plecach Rexa generuje się wielki, okrągły alternator prądotwórczy, natomiast ramię chłopaka transformuje się w długi, ciemnoszary bat podobny do macki. Generator ma dwa obiekty przyczepione po bokach oraz długi, kwadratowy łuk łączący końce tych obiektów. Wewnątrz alternatora znajduje się świecące na jasnoniebieski kolor światło w kształcie pierścienia. Rękojeść batu jest ciemnoniebieska, a na jej górnej części widnieje szara śruba.

Użycie

Cyfrowy bat potrafi generować prąd i uwalniać go w postaci elektrycznych ciosów, poprzez bat. Bicz potrafi wydłużyć się do ogromnych długości, co pozwala Rexowi operować nim z daleka. Bat jest również bardzo masywny, przez co ciosy nim zadawane są bardzo silne i niebezpieczne.

Ciekawostki

  • Cyfrowy bat to pierwsza Omega maszyna użyta przez Rexa.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki