FANDOM

Czteroręki jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Czteroręki ma 3,5 metra wzrostu i cztery ręce, a całe ciało ma widoczne dobrze rozwinięte mięśnie. Posiada dwie pary zielonych oczu, a ubranie składa się z czarnych spodni zakończonych złotymi obręczami ma złote pasy owijające na krzyż klatkę piersiową, a także widnieją one na nadgarstkach. Na jego ciele widoczne są czarne linie podobne do tatuaży, które tworzą wzór koszulki. Z czarnego pasa na głowie wyrasta kitek włosów. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Cuatrobrazos apunto de ser agarrado

Super siła Czterorękiego

Czteroręki jest niezwykle wytrzymałym kosmitą, posiadającym super siłę. Dzięki niej jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada zwiększoną wytrzymałość, która czyni go niemal niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie budynków.

Wady

Czteroręki poprzez swoją ogromną masę mięśniową jest stosunkowo wolny, a jego rozmiar nie pozwala mu na walkę z mniejszymi przeciwnikami.

Historia

Generator Rex

Czteroręki zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", gdzie walczy z Alfą atakującym ogród w Zakładzie. Wspólnie z Rexem przeganiają wroga, który dowiaduje się, że młody Salazar jest nosicielem nanitu Omega.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki