FANDOM

Nie mam męża. Nie mam chłopaka. Nie skończyłam żadnego scenariusza... i umrę tutaj.

—Darcy, "Size Matters"

Darcy jest asystentką bogatej i sławnej aktorki Mii Moore.

Wygląd

Darcy jest niską, ale szczupłą, młodą kobietą z jasnym kolorytem skóry. Posiada krótkie, blond włosy i niebieskie oczy. Na jej nosie widoczne są lekkie piegi i duże okulary. Jej strój zazwyczaj składa się z jasnej koszulki, szortów i butów. Jej garderoba zmienia się jedynie pod względem kolorystyki, a niekiedy widoczne są małe dodatki, takie jak czerwona apaszka.

Osobowość

Darcy jest inteligentną, młodą kobietą, która bardzo troszczy się o Mię. Opiekuje się nią i próbuje pomagać jej podczas problemów. Jako jej przyjaciółka, jest jej bezgranicznie wierna i oddana. Nawet w chwili jej śmierci, próbowała polepszyć humor Mii i zadbać o jej zepsutą fryzurę, co wskazuje na to, że bardzo zależy jej, aby Mia była szczęśliwa i dobrze wyglądała.

Historia

Wczesne życie

Niewiele wiadomo na temat przeszłości Darcy, a jedynym znanym faktem jest to, że nie posiada ani męża, ani chłopaka, a jej wielką ambicją jest zostanie scenarzystą.

M. Rex

The Actress, the Agent and the Apprentice

Darcy debiutuje wraz ze swoją szefową, sławną aktorką Mią Moore na pokładzie luksusowego promu Sarragasso Sapphire, na którym miała odbyć się charytatywna impreza, prowadzona przez celebrytkę. Darcy i aktorka nie były świadome, że Mia była obserwowana przez dwóch zabójców, pracujących dla Providence, Agenta 6 i Białego Rycerza.

Później, Darcy i Mia rozmawiały na temat gospodarza imprezy, Simona Babbage, który okazał się być również adoratorem panny Moore. Kiedy dziewczyna tłumaczy aktorce, że kwiaty, które dostała są nie tylko od Simona, ale także od jej byłego chłopaka Crawletha, Mia wpada w złość i wypędza czekających na nią paparazzich.

Size Matters

Po otrzymaniu informacji o tym, że Rex przebywa w Marakeszu, Mia wraz z Darcy kontynuowała swoją misję polegająca na pomocy dwunastolatkowi. W mieście, obie kobiety przyciągały uwagę i tworzyły zamieszanie wokół, dlatego nie zauważyły, że Agent 6 również przybył do Marakeszu po chłopca. Darcy widząc tamtejsze społeczeństwo, żartobliwie stwierdziła, że taka młoda osoba jak ona, umrze w takim miejscu.

Moore szybko znalazła pałac Szejka, w którym znajdował się Rex i po przekupieniu ochroniarzy, razem ze swoją asystentką weszły w samą porę, by ujrzeć makabryczną scenę. Później, kiedy niebezpieczny robot otrzymał zbyt wiele obrażeń, zainicjował "lot jeżozwierza" i wypuścił mnóstwo ostrzy w kierunku ludzi znajdujących się w sali. Rex i Mia zdołali się uratować, ale Darcy została ciężko ranna. Celebrytka podbiegła do umierającej przyjaciółki i próbowała ja uratować, ale wiedziała, że nie jest w stanie. Wkrótce potem, Darcy umarła od otrzymanych obrażeń.

Występy

M. Rex

Relacje

Mia Moore

Mia jest szefową Darcy, a zarazem jej najlepszą przyjaciółką, chociaż nie zawsze ją tak traktuje. Dziewczyna wydaje się uwielbiać swoją szefową, pomimo złego traktowania ze strony Mii. Darcy stale jej pomaga, doradza w sprawach urody i w różnych problemach. Nawet gdy kończyła swoje życie, w ramionach Mii, chciała zadbać o jej wygląd i dobre samopoczucie.

Simon Babbage

Szczegóły relacji łączących Darcy i Simona nie są dokładnie znane, chociaż widocznie są napięte. Dziewczyna zachowuje się ostrożnie i podejrzliwie wobec Babbage'a.

Ciekawostki

  • Darcy jest jedną z wielu postaci z komiksu "M. Rex", która nie posiada serialowego odpowiednika.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki