FANDOM

Demolka to dwudziesty pierwszy odcinek z serii "Generator Rex". Jego premiera w Polsce odbyła się 4 listopada 2011 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Podczas gdy centrala Providence jest w trakcie odbudowy po ataku Sfory, Rex i jego ekipa wysłani zostają do doków, aby zająć się tamtejszymi zamieszkami związanymi z transportem ważnego rdzenia mocy. Gdy zjawia się Van Kleiss i przekształca Noah w E.V.O., Rex musi wyleczyć przyjaciela zanim niestabilne nanity Kleissa uczynią z niego mutanta na zawsze.

Streszczenie

Rampage (114).png

Centrala w odbudowie

W odbudowywanej po ostatnim ataku Sfory centrali Providence, Rex ćwiczy w sali treningowej. Pokonuje przeszkody, używając swoich oryginalnych maszyn, a także nowej broni, stworzonej przez nanit Omega. Gdy myśli, że stawił czoła wszystkim utrudnieniom, zostaje powalony przez ogromne tłoki. Do pomieszczenia wchodzi Szósty, który przyglądał się treningowi nastolatka i pyta go czy wszystko w porządku. Rex mówi, że póki siedziba nie jest w pełni naprawiona, mogą tylko czekać z założonymi rękoma, podczas gdy wrogowie działają. Chłopak stwierdza, że dopóki baza nie będzie sprawna wraz z Bobo zamieszka u Noah. Wyśmiewa też fakt, iż Agent 6 tymczasowo rezyduje w swoim Jetcie.

Rampage (144).png

Rex pomieszkuje u Noah

W domu Noah, Nixon jest sfrustrowany, ponieważ jego chwilowi współlokatorzy nie potrafią zrozumieć, iż uczęszcza on do szkoły i dużo czasu musi poświęcać nauce. Rex otrzymuje zgłoszenie o zamieszkach w porcie i przed odlotem pyta Noah czy chłopak idzie z nimi. Po krótkim namyśle Nixon rzuca książki i razem z Salazarem oraz Bobo udają się do doków. Na miejscu grupa zauważa kilku agentów próbujących powstrzymać szalejące E.V.O., a także dr. Holiday, starającą się uzyskać próbkę mutanta. Rex unieruchamia wroga, tak, aby Rebecca uzyskała potrzebną próbkę. Kiedy badaczka daje znak młodzieńcowi, chłopak leczy mutanta i przywraca mu formę pracownika portu.

Rampage (314).png

Konfrontacja z Van Kleissem

Podczas walki Rex zauważył, że mutant posiadał znak rękawicy Van Kleissa na piersi, co oznacza, że władca Absyji również jest w porcie. Holy informuje drużynę, że do doków przybył frachtowiec Providence z nowym rdzeniem mocy dla siedziby, co prawdopodobnie jest celem ich wrogów. Nagle zjawia się Van Kleiss i Sfora, którzy włamują się do statku. Rex sprawnie eliminuje członków elity Kleissa i przystępuje do walki z głównym przeciwnikiem. Chłopak próbuje wytworzyć nową broń, jednak jego biometria nie jest wystarczająca, dlatego maszyna rozpada się. Z opresji ratuje go Noah i Bobo, którzy przygważdżają Kleissa do kontenera.

Rampage (428).png

Noah jako E.V.O.

Zanim mężczyzna zniknął w portalu Wyrwy, zamienił Noah w wielkie, bezrozumne E.V.O., które natychmiast zaczęło siać chaos w mieście. Rex powstrzymał agentów od wyrządzenia krzywdy przyjacielowi i udał się za nim w pogoń. W trakcie ucieczki Noah wyrządził wiele szkód w mieście, jednak Szósty i Bobo zdołali uratować zagrożonych cywili. W międzyczasie Rex natknął się na namolną staruszkę, która zawracała mu głowę. Chłopak dał jej swój telefon, z którego ma skorzystać, gdy pojawi się dręczące ją E.V.O. Holiday informuje Rexa, że E.V.O., które tworzy Van Kleiss są niestabilne, a ich przemiana może być stała, jeśli nie wyleczy się ich w ciągu określonego czasu, który jest inny dla każdego mutanta.

Rampage (757).png

Salazar tworzy Funchucksy

Wtem myśliwce Providence wkroczyły do akcji i ostrzałem wystraszyły zmutowanego Nixona, który wskoczył do tuneli metra. W podziemnych korytarzach Salazar gubi Noah. Próbuje go znaleźć, lecz wpada na Van Kleissa. Chłopak ucieka zamiast walczyć, ze względu na potrzebę znalezienia Nixona i naładowanie swojej biometrii. Gdy nastolatek wpada w ślepy zaułek, przed atakiem Kleissa ratuje go zmutowany Noah. Wskaźniki energii Salazara wracają do normy, co umożliwia mu stworzenie Funchucksów, za pomocą których pokonuje wroga. Kiedy Rex w końcu leczy przyjaciela, okazuje się, że przetransformowanie Noah w E.V.O. było dywersją, mającą na celu osłabienie obrony w pobliżu frachtowca, tak, by Wyrwa mogła ukraść rdzeń mocy. Władca Abysji ucieka w szkarłatnym portalu.

Jakiś czas później w siedzibie Providence, Rex przebywa w sali ćwiczeń i próbuje stworzyć nową "maszynkę". Gdy przybywa Szósty, nastolatek postanawia zostać w naprawianej centrali, w której czuje się jak w domu. Agent uspokaja go i stwierdza, że on, jak i Rebecca czują to samo. Wtem do Szóstego dzwoni staruszka, która uporczywie próbuje wezwać oddział agentów.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Rex - Nadal waletujesz w tym swoim super jetcie, jak jakiś "kloszard ninja", co nie?
  • Szósty - Moje czasowe zakwaterowanie w zupełności mi wystarcza.
  • Rex - Tak. Mieszkasz w jetcie.
  • Noah - A gdy cię przygarnąłem, nie było mowy o twoim kumplu!
  • Bobo - Te, blondasek. To pakiet dwa w jednym, przywyknij.
  • Rex - Spuściliśmy ci bańki! Koniec z tobą Van Kleiss, przegrałeś już!
  • Noah - Stać cię tylko na ten czerstwy tekst? "Przegrałeś"?
  • Rex - Ta kpina się nie liczy. Wybił mnie z rytmu złośliwym uśmieszkiem, okej?

Ciekawostki

Błędy

  • Gdy Rex wlatuje za zamienionym w E.V.O. Noah do wieżowca, na jego dłoniach nie ma rękawiczek.

Linki do odcinka

TH598.png

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki