FANDOM

Diana jest nieuleczalnym E.V.O., które było zaangażowane w fałszywą kurację Brandena Mojżesza.

Wygląd

Diana ma długie rudo-brązowe włosy, swobodnie opadające na ramiona, skórę o naturalnym kolorycie i ciemne oczy. Nosi jasnoszarą bluzkę na ramiączkach z dekoltem oraz ciemnoszare, długie spodnie dżinsowe, przylegające do ciała. Zamiast lewej ręki posiada kikut z brązowo-czerwonymi mackami, sięgającymi do ziemi.

Jako E.V.O., posiadała brązowo-czerwoną skórę i masywne ciało. Jej usta zostały przekształcone w dziób, a ciemne oczy zamieniły się w niewielkie, żółte ślepia. Na czubku głowy wyrastała żółta narośl, która była silnie ukrwiona. Na ramionach rozciągnięte były długie, brudnożółte plamy, które kończyły się na nadgarstkach.

Historia

Generator Rex

Diana debiutuje w odcinku "Siostra Holiday", gdzie doktor Mojżesz przedstawia jej historię na swoim wykładzie. Została uznana za nieuleczalną i od tamtej pory traktowano ją jak zwierzę. Zamknięto ją z dala od rodziny i pozbawiono wszelkiej nadziei na leczenie.

Została wykorzystana do jednego z pokazów naukowych Brandena Mojżesza, gdzie zaprezentował urządzenie, które rzekomo leczyło nieuleczalne E.V.O. Po zakończeniu "terapii", wyszła z machiny częściowo wyleczona.

Później Rex i Agent 6 włamali się do sali wykładowej Mojżesza w jego laboratorium. Gdy Rex zbadał maszynę, okazało się, że to zwykła mistyfikacja i Diana nie została w żaden sposób wyleczona.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki