FANDOM

Dr. Eden Williams była członkiem grupy badawczej zajmującej się mutacją oraz ewolucją organizmów. Po wyprawie do Abysji, uległa wypadkowi, który aktywował jej nanity i przekształcił ją w E.V.O.

Wygląd

Przed jej mutacją, Eden była szczupłą kobietą z długimi, blond włosami i czarnymi oczami. Ubrana była w niebieską sukienkę z czarnym pasem i złotą klamrą, fartuch laboratoryjny i nosiła wysokie do kolan, czarne buty. Jej szyję zdobił złoty naszyjnik.

Jako E.V.O., jej wygląd łączy w sobie gadzie cechy węża i jaszczurki. Jej skóra zbudowana jest z jasnozielonych łusek okrywających całe jej ciało. Jej włosy lekko pozieleniały, a jej oczy przekształciły się w wielkie, gadzie ślepia z pionowymi źrenicami. Noszone przez nią ubranie zostało zniszczone i przypomina teraz spódnicę oraz krótką koszulkę. Rękawy jej fartucha również zostały postrzępione.

Według Rexa i Van Kleissa, Eden jest piękna zarówno w swojej ludzkiej formie, jak i jako E.V.O.

Osobowość

Dr. Eden jest zdeterminowaną, niezależną, odważną i lekko upartą kobietą, która jest gotowa złamać rozkazy Providence, by udowodnić swoje racje. Kiedy organizacja odrzuciła jej propozycję studiowania infuzji nanitów w Abysji, sama zorganizowała ekspedycję naukową.

Eden posiada również "miękką" stronę swojej osobowości - uwielbia kwiaty i uwagę innych ludzi. Jest również świadoma swojej urody.

Jako naukowiec, doktor Williams jest bardzo inteligentna i szanuje innych ludzi posiadających niesamowity intelekt. Z tego powodu, chciała spotkać Kleissa, którego prace naukowe, spowodowały ogromny zachwyt u Eden i sprawiły, że była pod wielkim wrażeniem.

Eden jest przekonana, że E.V.O. prześcignie rasę ludzką i w przeciwieństwie do wielu innych mutantów, nie chce być wyleczona. Co więcej, kobieta boi się ponownie stać się człowiekiem. Przyznała, że głęboko w sercu, zawsze chciała być E.V.O.

Podczas walki, Eden była bardzo pewna siebie, a ze względu na jej umiejętności E.V.O., nie czuje litości dla swoich przeciwników. Rex stwierdził, że Eden przez mutację nie myśli racjonalnie.

Umiejętności

Jako naukowiec i badacz, Eden jest bardzo zdeterminowaną i inteligentną kobietą. Jej wiedza na temat mutacji, mogła okazać się niezbędna dla Providence i z tego powodu, organizacja wysłała do Abysji Rexa i Bobo.

Po przekształceniu się w E.V.O., Eden zyskała wiele umiejętnościach, wśród których znajdowała się wzmocniona wytrzymałość i siła. Jako, że posiadała cechy węża, była bardzo szybka i zwinna, co sprawiało, że stawała się niemal nieuchwytna. Potrafiła również zmienić swoje nogi w długi ogon. Jej kończyny potrafiły wydłużać się, co umożliwiało jej sprawne atakowanie nimi z dystansu lub chwytanie swoich ofiar w śmiertelny uścisk.

Historia

Komiksy

Serce z kamienia

Eden Williams była naukowcem zajmującym się mutacjami i ewolucjami z nimi związanymi. Próbowała przekonać Providence, by dali jej zezwolenie na utworzenie ekspedycji naukowej na trenie Abysji, by tam mogli badać infuzję nanitów. Gdy agencja odmówiła, Eden stworzyła własną grupę badaczy i udała się do krainy. Jednak podczas badań jej skafander został uszkodzony i jedna z E.V.O. roślin zadrapała jej rękę, co spowodowało, że kobieta zamieniła się w E.V.O.

Znacznie później, spotkała Van Kleissa, którego podziwiała za jego dokonania i badania. Ich spotkanie zostało przerwane przez Rexa i Bobo, których przysłało Providence, by uratowali panią doktor. Gdy Rex próbował ją wyleczyć, stwierdziła, że chce pozostać E.V.O. Kiedy Salazar odepchnął ją w kierunku Kleissa, mężczyzna, ku zdziwieniu wszystkich, wyssał jej nanity i zamienił w kamienny posąg. Po odlocie agentów, Van Kleiss tworzy kwiat i kładzie go u stóp skamieniałej kobiety.

Występy

Komiksy

Relacje

Van Kleiss

Eden, jak sama uważa, jest "największą fanką" Van Kleissa, dlatego przybyła do Abysji, by go spotkać. Traktowała go jak godnego przeciwnika, a później jako sprzymierzeńca w walce z Rexem i Bobo. Salazar opisał ich relacje, mówiąc, że ich zachowanie wyglądało "jakby byli w sobie zakochani czy coś".

Rex Salazar

Eden traktuje Rexa jako potencjalne zagrożenie, ze względu na jego zdolności leczenia oraz fakt, że jest wrogiem Van Kleissa.

Ciekawostki

  • Eden opisała swoją mutację jako "bardzo bolesną, a zarazem przyjemną".
  • Rex uważał, że jest piękna, gdy patrzył na jej fotografię sprzed procesu mutacji w E.V.O., natomiast Van Kleiss powiedział, że jest piękna w postaci mutanta.
  • Van Kleiss odtworzył E.V.O. kwiat, którego nanity wyssał wcześniej, więc prawdopodobnie mógł zrobić to samo później z dr. Eden.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki