FANDOM

Cartoon Network Universe: FusionFall to gra MMORPG, w której gracze mogą wcielić się w dowolnego bohatera z uniwersum Cartoon Network.

Pracę nad grą rozpoczęto w 2007 roku. Początkowo premiera miała odbyć się w 2008 roku, ale została przesunięta na 14 stycznia 2009 roku z powodów czysto technicznych. Gra zawiera elementy z wielu oryginalnych kreskówek Cartoon Network. Styl animacji opiera się na popularnym stylu występującym w anime, zwanym Midori Foo.

29 sierpnia 2013 roku administratorzy zrezygnowali z pilnowania serwerów, przez co zostały one zamknięte.

Opis gry

Gra ma miejsce w wszechświecie FusionFall, w którym w przeciwieństwie do normalnej rzeczywistości Generatora Rexa, postacie takie jak Ben Tennyson istnieją. W tej alternatywnej linii czasu Lord Fuse zaatakował Ziemię prawdopodobnie kiedy Rex miał jeszcze 10 lat. Planeta Fusion jest rządzona przez złe fuzje. Przez tysiąclecia przemierzali galaktyki i niszczyli je. Następnym celem jest Ziemia, czyli dom bohaterów Cartoon Network. Twoim zadaniem jest połączenie sił herosów, jak i przestępców, aby uratować planetę i pokonać potężnych wrogów!

Rex Salazar stacjonuje w jednej z placówek Providence w Townsville ("Atomówki"), gdzie czeka na naprawę jego uszkodzonych nanitów. Można go również odnaleźć później z pomocnikiem w kanałach Townsville ("Atomówki"), gdzie zostali uwięzieni za gruzami. Jedynym sposobem, aby ich uratować jest przejście misji Agenta 6.

Agent 6 stacjonuje w zatopionym centrum handlowym w Townsville ("Atomówki"), obok jedne z placówek Providence. Zleca zadanie odnalezienia zaginionych Rexa i Bobo, zadając często pytanie, czy doktor Holiday znalazła już ślad chłopaka.

Bobo Haha stacjonuje w Parku Townsville ("Atomówki") i można go też spotkać w kanałach Townsville ("Atomówki"), gdzie wraz z Rexem zostali uwięzieni za gruzami. Jedynym sposobem, aby ich uratować jest przejście misji Agenta 6.

Postacie

Nano

Wrogowie

Fuzje

Oprócz postaci z "Generatora Rexa" w grze FusionFall istnieje także wiele innych charakterów z kreskówek Cartoon Network!

Ciekawostki

  • Tydzień przed zamknięciem serwerów, administracja FusionFall opublikowała post pożegnalny.
    "Przez lata pomagaliście gwiazdom uniwersum Cartoon Network pokonać Lorda Fuzji i jego sługusów. To dzięki Wam zakątek tego świata ponownie jest bezpieczny! W czwartek 29 sierpnia 2013 roku, serwery FusionFall zostaną zamknięte. Pomimo tego odchodzimy w dobrym stylu! Dołącz do nas po raz ostatni na FusionFall Free-on-all! Począwszy z piątkiem 23 sierpnia każdy gracz będzie miał nieskończoną ilość funduszy, a poziom wzrośnie do 36! Zespół Cartoon Network Games chce Wam podziękować za lata dobrej zabawy i pięknych chwil spędzonych razem. Chociaż ta wojna się skończyła, nowa bitwa, FusionFall Heroes dopiero rozpoczyna się! Dołącz do nas właśnie tam i ponownie pomóż ochronić wszechświat!"

Zobacz też

v e d Lista gier z Generatora Rexa
Gry wideo
Gry online
Gry crossoverowe

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki