FANDOM

Głowacz jest E.V.O. artystą, który występował na imprezie na pustyni Sonora.

Wygląd

Głowacz jest E.V.O. ze zniekształconym ciałem przypominającym kulę. Na korpusie znajdują się trzy łyse głowy, a każda z nich posiada inny głos i prawdopodobnie charakter. Porusza się na czterech kończynach, które w rzeczywistości są ludzkimi nogami i rękoma.

Umiejętności

Głowacz nie wykazał się żadnymi specyficznymi umiejętnościami, poza tym, że jest bardzo zwinny, dzięki swoim czterem kończynom. Jest też imponującym beatboxerem, zdolnym do tworzenia dźwięków za pomocą swoich ust, języka i gardła.

Historia

Generator Rex

Głowacz występuje

Głowacz występuje na scenie

Głowacz debiutuje w odcinku "Stracony weekend", gdzie początkowo zamierzał występować na imprezie na pustyni Sonora, ku uciesze ludzkiego tłumu. Podczas przyjęcia, Rex zapytał go, czy słyszał coś o pogróżkach skierowanych do znajdujących się na imprezie E.V.O., jednak rozmowę przerwała im Kenwyn. Kontynuując, Głowacz wyszedł na scenę i zaczął beatbox'ować.

Później, Głowacz podsłuchiwał Salazara i agentkę Jones, którzy dyskutowali o tym, jak złapać sprawcę zamieszek. Gdy został zauważony, zaczął uciekać, ale grupa dogoniła go i zaczęła przesłuchiwać. Gdy już miał przyznać coś agentom, został ogłuszony przez Mysz.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Jest imponującym beatboxerem.
  • W oryginalnej wersji językowej, Głowaczowi głos podkłada amerykański piosenkarz Blake Lewis, który zdobył drugie miejsce w szóstym sezonie "American Idol".

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki