FANDOM

Gang Bikerów, lub po prostu Bikerzy, to grupa nastolatków, których głównym celem jest rozrywka dostarczana podczas brutalnej i niebezpiecznej jazdy na zmodyfikowanych nanitami motocyklach.

Historia

Generator Rex

Ostry wiraż

Kiedy Rex jechał Rexotocyklem po drodze znajdującej się za miastem, natknął się na Bikerów, którzy zaatakowali go, myśląc, że jest jednym z nich. Po wyjaśnieniu całego zajścia przez Randa, jeden z rajdowców, imieniem Lance, rozbił się, ale reszta gangu nie pomogła mu, tylko uciekła z miejsca wypadku. Poszkodowany chłopak został przeniesiony przez Salazara do Zakładu, gdzie Rebecca oceniła jego stan zdrowia i stwierdziła, że jest zatruty nanitami. Chłopak postanowił dowiedzieć się więcej i ponownie spotkał Bikerów, którzy zasugerowali, by się z nimi ścigał. Podczas wyścigu, kolejny rajdowiec został wyeliminowany z pojedynku i przewieziony do Holy.

Rex próbował wytłumaczyć przywódcy gangu Mossowi, że nanitowe startery, których używają zatruwają ich ciała, jednak chłopak nie słuchał Salazara i powiedział mu, że potrzebują ich do szybszej jazdy. Rozmowa z gangiem Bikerów doprowadziła Rexa do Wentyla - tajemniczego mężczyzny, który sprzedawał prototypowe nanity Bikerom. Salazar wyzwał go na wyścig, który zwyciężył i zdobył szkodliwe nanity. Bikerzy porzucili startery, ale nie zamierzali odejść od swojej niebezpiecznej pasji, jaką są motocykle i wyścigi. Dr. Holiday udało się też odtruć poszkodowanych rajdowców, którzy według niej powinni wkrótce dołączyć do gangu w pełni zdrowi.

Wyścigi

Urządzane przez Bikerów wyścigi są bardzo niebezpieczne i brutalne, jako że podczas jazdy dozwolone jest korzystanie z każdego rodzaju broni, od białej, po palną i miotaną. Celem uczestników jest wygranie wyścigu, a przy tym wyeliminowanie innych konkurentów.

Znani członkowie

Moss profile
Rand profile
Lunk profile
Lance Profile

Byli członkowie

Rex Profile
Bobo Haha profile

Sprzęt

Pojazdy

Bronie

Ciekawostki

  • Skaterzy nie przepadają za Providence.
  • Gang składa się z co najmniej dziesięciu członków.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki