FANDOM

Gang Graniaka to grupa E.V.O. kryminalistów, działających pod dowództwem Graniaka w Hongkongu. Po klęsce Graniaka, gang rozpadł się i razem ze swoim liderem został schwytany przez Providence.

Historia

Generator Rex

Ferajna

Graniak znany był jako niebezpieczny kryminalista i lider przestępczej grupy w Hongkongu. Działając jak mafia, gang organizował wiele ataków, skoków i popełniał okrutne zbrodnie. Graniak wykorzystywał inne E.V.O., by wykonywał za niego brudną robotę. Manipulował grupą młodych mutantów, których liderem był Rex. Wkrótce Salazar sprzedał swoich przyjaciół Graniakowi, za jego wolność. Gangster zmuszał ich do kradzieży, ale ostatecznie zostali uratowani przez Rexa, Graniak został pokonany, a jego gang rozpadł się i został aresztowany przez Providence.

Nieuchwytny cel

Gang Graniaka obserwował próbę wyciągnięcia Graniaka z wiezienia, za pomocą umiejętności Wyrwy. Gdy gangster zdradził dziewczynę i wykorzystał jej portal do ucieczki, aktywował alarm, przez co znajdujący się obok przestępcy z gangu Graniaka, wyszli z cel i zaatakowali przybyłego Rexa. Chłopak szybko ich pokonał i ponownie umieścił za kratkami.

Zdalnie sterowani

Po powrocie z Abysji, ciało Graniaka było w krytycznym stanie, przez co musiał nosić bandaże, klamry i taśmy, by utrzymać je w jednym kawałku. Próbował odbudować swoje imperium kryminalistów, używając obroży Providence, którą zmodyfikował tak, żeby czynić z noszących ją E.V.O. bezmyślnych sługów. Do sterowania nową armią wykorzystał dzieciaki, które grając w gry, w rzeczywistości kontrolowały mutanty. Podczas zaciętej walki z Rexem, Graniak został rozbity na drobne kawałki, a jego gang rozpadł się, gdy dzieci zauważyły podstęp i uciekły sprzed automatów.

Starzy wrogowie

Gdy w areszcie Providence wybuchł bunt więźniów, kilku członków gangu Graniaka próbowało uciec z placówki. Na miejscu zjawił się Rex, Bobo oraz Szósty, którzy podjęli próbę walki z uciekinierami. Bohaterowie bez problemów uporali się z zagrożeniem ze strony grupy mutantów, którzy po całej akcji zostali ponownie zamknięci w swoich celach.

Znani członkowie

Quarry Profile
Czerep
Tripp Profile
Nieznany gangster 01
Nieznany gangster 02 (1)
Nieznany gangster 04
Nieznany gangster 05

Byli członkowie

Knykieć profilówka
Rex Profile
Tuck Profil
Skwydd profil
Cricket profil

Ciekawostki

  • Gang przypomina mafię, a większość jego członków, w oryginalnej wersji językowej posiada włoski akcent.

Zobacz też

v e d Lista wrogów z Generatora Rexa
Główni wrogowie
Drugoplanowi wrogowie

John WróblostrachWentylGharun SetGang Graniaka (KnykiećCzerepyTripp) • Weaver

Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki