FANDOM

Gigantozaur jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Gigantozaur jest humanoidem o sylwetce dinozaura o 3,5 metrowym wzroście. Jego skóra ma kolor brązowy, jednak na przednich częściach ciała jest ona znacznie jaśniejsza. Wszystkie rysy i płyty są bardzo wyraźne, przez co wydaje się, że skóra jest bardzo sucha. Posiada też długi ogon, a na klatce piersiowej znajduje się symbol Ultimatrixa.

Umiejętności

Humungosaurio apunto de golpear

Potężny cios Gigantozaura

Gigantozaur posiada super siłę i niezwykłą wytrzymałość, co czyni go niemal niepokonanym przeciwnikiem. Jego ryk jest bardzo groźny, gdyż może nim bez problemu ogłuszyć wroga. Podczas walki z Rexem Salazarem przez dłuższy czas miał przewagę nad bohaterem.

Wady

Wzrost Gigantozaura jest też często jego wadą, gdyż poprzez swoje ogromne nogi, staje się niezdarny.

Historia

Generator Rex

Gigantozaur zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", gdzie gonił tajemniczą mechaniczną postać, dostając się przy tym przypadkowo do innego wymiaru. Pościg przerywa Rex, który myśli, że Tennyson to złe E.V.O. Przez dłuższy czas kosmita ma przewagę nad nastolatkiem, jednak gdy zostaje związany Cyfrowym batem, postanawia zmienić formę.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Gigantozaur jest pierwszą transformacją Bena Tennysona użytą w odcinku specjalnym.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki