FANDOM

Gniew jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Gniew jest humanoidem przypominającym ziemskiego tygrysa. Jego ciało porośnięte jest pomarańczowym futrem z czarnymi pręgami. Stopy, dłonie, klatka piersiowa oraz żuchwa są białe. Ma duże, zielone oczy i szerokie brwi. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Rath apunto de rapear xDD

Ostre pazury Gniewa

Gniew posiada super siłę i zwiększoną wytrzymałość, co czyni go trudnym do pokonania przeciwnikiem. Jest na tyle zwinny, że może szybko się przemieszczać, a także skakać. Z nadgarstków wyrastają mu ostre, czarne pazury, które mogą zadawać potężne ciosy. Gniewem kieruje olbrzymi gniew, który pozwala mu na zastraszanie przeciwników.

Historia

Generator Rex

Gniew zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 1", gdzie zeskakuje z dachu za Rexem, ratując Diane Farrah i kamerzystę, przed spadającym billboardem. Po wszystkim Salazar próbuje wyleczyć kosmitę, lecz nie udaje się. Ben postanawia powrócić do swej ludzkiej postaci.

W odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", Gniew u boku Rexa i Białego Rycerza bezskutecznie próbuje walczyć z Alfą. Po potężnym ciosie od wroga, kosmita zmienia się w inną transformacje.

Komiksy

W komiksie "Bohaterów dwóch", Gniew wspólnie z Rexem walczy przeciwko Sforze, która widząc umiejętności przeciwnika ucieka.

Występy

Generator Rex

Komiksy

Ciekawostki

  • Wydaje się, że Gniew w serii "Generator Rex" jest bardziej zarośnięty i kudłaty.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali