FANDOM

Gra pozorów to pięćdziesiąty czwarty odcinek z serii "Generator Rex". Jego premiera w Polsce odbyła się 28 listopada 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Kirke postanawia dołączyć do Rexa i jego drużyny, ale zachowuje się bardzo dziwnie. Salazar zaczyna coś podejrzewać.

Streszczenie

314-Rex saves Circe

Rex ratuje tajemniczą postać, którą okazuje się być Kirke

Agenci Providence ścigają zakapturzoną postać, którą z rąk żołnierzy ratuje Rex. Mimo ostrzeżeń Holy i Szóstego, którzy twierdzą iż chłopak nie może się tak forsować, bo nikogo nie uratuje, Salazar chwyta uciekiniera i odlatuje. Gdy kaptur z głowy postaci spada, chłopak zauważa, że to Kirke. Wtem jeden z agentów używa wyrzutni rakiet, którą uszkadza Plecolot Rexa. Chłopak wraz z dziewczyna zaczynają spadać w dół. Salazar szybko reaguje i generuje W.M.O., którym wbija się w ścianę budynku , aby zamortyzować upadek. Agenci Providence otaczają leżącą na ziemi parę i zakładają Kirke obrożę. Wściekły Rex, szybko nokautuje żołnierzy i wraz z dziewczyną, ucieka. Jeden z pilotów pojazdu zwiadowczego, melduje Czarnemu Rycerzowi, że uciekinierzy zdążyli zbiec.

W siedzibie, Rex usuwa obrożę i pyta o akcję w Abysji. Kirke twierdzi, że im uciekła, a także mówi chłopakowi, że ostatnio Providence nie daje spokoju zbiegom i sugeruje, że organizacja szykuje jakąś większą akcję. Ku zdziwieniu Salazara, dziewczyna zgadza się zostać w Zakładzie. Chwilę później, Rebecca stwierdza, że po wstępnych badaniach, Kirke jest zdrowa. Wykazując się niewielką podejrzliwością wobec dziewczyny, Szósty pyta jak uciekła z rąk Providence. Kirke mówi, że to długa historia i szybko zmienia temat, pytając o zdobyte Meta nanity. Znużony Rex proponuje dziewczynie wspólne pożartowanie z Bobo. Kirke odpowiada, że jest zmęczona i wychodzi.

Rex budzi się w środku nocy i w laboratorium wpada na Holiday, która przeglądała "ściśle tajne" dokumenty, kiedy chłopak wszedł do pokoju. Chłopak zwierza jej się, że po podróży w czasie, czuje się nieco dziwnie, ale pocieszenie przyniosło mu przybycie Kirke. Nagle rozmowę przerywa komunikat od Białego, który wzywa całą załogę do sala odpraw. Para wychodzi z pomieszczenia. Rex udaje się na miejsce zbiórki, a Holiday zmierza w przeciwną stronę.

314-Rex questions Holiday

Rex jest lekko zdezorientowany szybką zmianą ubioru Holiday

Do sali odpraw, w której znajdowali się już Kirke, Rex i Szósty, wchodzi Rebecca w pidżamie. Salazar jest lekko zdezorientowany, widząc ją w takim stroju, zamiast jej standardowego uniformu, który nosiła jeszcze kilka minut temu. Biały oświadcza, że drużyna musi przejąć ważny obiekt, którym jest Peter Meechum. Naukowiec zamknięty został w specjalnym pomieszczeniu, bunkrze pod kryptonimem "puszka Pandory". Rycerz wyjawia również, że Meechum był jednym z naukowców z nano-projektu, a Providence prawdopodobnie próbuje zebrać oryginalny skład naukowców z tejże operacji. Szósty sugeruje, by Kirke została w Zakładzie, bo nie jest jeszcze oficjalnym członkiem zespołu. Biały uważa, że Kirke będzie przydatna podczas misji w terenie i podkreśla, że dziewczyna idzie z nimi.

Gdy drużyna przybywa na miejsce, spostrzegają kilku agentów Providence, którzy próbują wejść do bunkra. Salazar atakuje ich, a Szósty wchodzi do "puszki Pandory". Rex twierdzi, że pokona agentów bardzo szybko z małą pomocą Kirke. Wtem zauważa, że dziewczyna zniknęła. Agenci związują Rexa. Tymczasem Agent 6 znajduje Meechuma. Salazar efektownie unika ciosów żołnierzy i szybko powala ich na ziemię. Później w mobilnym centrum dowodzenia, Biały informuje Rexa, że będą szukać zaginionej dziewczyny. Chłopak bardzo się o nią martwi, ale jest zmuszony do opuszczenia terenu bez niej, gdy dostaje informację, że Peter jest ich priorytetem. Biały wspomina, że jego córka jest bezpieczna w szkole w Anglii i oferuje mu wizytę. Jednak naukowiec podchodzi obojętnie do tematu. Zamiast tego, prosi o pozostanie razem z zespołem, tłumacząc się, że w Zakładzie będzie bezpieczniej. W siedzibie, Rex opowiada Peterowi o wydarzeniach, które miały miejsce w ciągu ostatniego roku. Chłopak mówi o wszystkich akcjach "Nowej Providence", co naukowiec komentuje stwierdzeniem, że nigdy nie dołączy do zmienionej organizacji.

Caesar and Peter

Cezar oprowadza prawdziwego Meechuma po Zoo pupilków

W następnej scenie, Cezar oprowadza Petera po Zoo pupilków. Meechum jest pod wrażeniem, widząc wszystkie postępy, które Providence osiągnęło w ciągu roku. Gdy Peter pyta o Białego Rycerza, pojawia się Czarna i stwierdza, że brak Białego to zwykła, rutynowa zmiana władzy. Rozmowę przerywa telefon kobiety, która odchodzi od naukowców i odbiera połączenie. Okazuje się, że dzwoni do niej Peter Meechum, który znajduje się w Zakładzie. Naukowiec wypomina Czarnej pieniądze, które mu obiecała, ale ta usprawiedliwia się tym, że on nie wykonał jeszcze powierzonej misji. Wtem okazuje się, że Peter znajdujący się w siedzibie, to tak na prawdę zmiennokształtny E.V.O., który teraz przybiera formę Szóstego i zapewnia Czarną, że jest zawodowcem.

W Zakładzie, Agent 6 podchodzi do pracującej Holiday. Stał przy niej spokojnie, do czasu gdy kobieta zapytała go, czy wszystko z nim w porządku. Fałszywie stwierdza, że ma jej coś ważnego do powiedzenia. Chwyta ją za ramiona i całuje. Po chwili mężczyzna odchodzi bez słowa. Tymczasem prawdziwy Szósty wchodzi do pokoju Rexa. Wewnątrz, spogląda telewizor, w którym emitowany jest epizod "El Amor De La Pasión El Amor". Stwierdzając, że nic nie rozumie, przygotowuje się do wyjścia, gdy do wagonu wchodzi Rebecca. Kobieta dziękuje mu za to, co stało się w pracowni. Szósty mówi, że nic nie rozumie, na co kobieta reaguje oburzeniem i wychodzi.

W sali odpraw, Rex przychodzi porozmawiać z fałszywym Agentem 6 o Kirke. Gdy żołnierz nie odpowiada, chłopak pyta czy wszystko gra. Szósty stwierdza, że jest w porządku i nie che tracić na niego czasu, bo jest słaby i brak mu odwagi, by ukończyć misję. Salazar uważa, że to jeden z jego testów, na co Szósty odpowiada, że to nie test. Mówi Salazarowi, że chłopak może pociągnąć ich na dno przez presję, której nie może znieść, bo nie jest wystarczająco silny. Mężczyzna odchodzi, zostawiając Rexa w samotności.

Idąc korytarzem, zauważa na moście szlochająca Rebeccę. Kiedy pyta ją, co się stało, kobieta twierdzi, że to nic takiego. Chłopak drąży temat i pyta ponownie. Uzyskuje odpowiedź jakiej oczekiwał. Holy mówi mu, że chodzi o Szóstego. Kobieta się go boi. Dodaje, że mężczyzna nad sobą nie panuje, a jego osobowość najemnika daje się we znaki. Próbując ją pocieszyć, Rex poklepuje ją po ramieniu.

314- Jack as Holiday

Rex zaczyna coś podejrzewać, gdy zauważa Rebeccę wchodzącą do męskiej toalety

Później, przechadzając się po korytarzu, Rex zauważa Holiday wchodzącą do męskiej ubikacji. Odczekuje chwilę, by zaraz zauważyć wychodzącego z niej Meechuma. Udaje się do toalety, ale pomieszczenie jest puste.

W centrali Providence, Meechum pyta Cezara, jak mają zamiar wznowić nano-projekt bez specjalisty od nano-łączeń. Brat Rexa prowadzi go do zamkniętego pomieszczenia i otwiera drzwi, ujawniając zamkniętego za nimi Van Kleissa. Umysł mężczyzny bardzo ucierpiał podczas jego podróży w czasie, przez co inni uważają go za szaleńca, który mówi sam do siebie i wymrukuje jego pomysły pod nosem. Gdy zauważył, że jego dawni koledzy są w pokoju, podbiega do Petera i wita się, po czym z lekką nutą paranoi wraca do pracy. Meechum jest zdenerwowany, widząc, że jego dawny wróg zaangażowany jest w projekt, ale Cezar przekonuje go, że nikt nie jest lepszy od niego. Peter wychodzi z pokoju. W nadziei, że uzyska jakieś odpowiedzi, naukowiec kontaktuje się z Białym, i mówi ku jego zdziwieniu, że jest w Providence. Wtem były lider Providence zaczyna rozumieć co się dzieje i rozłącza się.

Biały Rycerz informuje drużynę, że mają problem. Kilka sekund później Rex wkracza do sali i wyjawia, że człowiek pomiędzy Rebeccą a Szóstym, nie jest Peterem Meechumem. Nagle wokół naukowca zaczyna krążyć chmura nanitów, która zamienia go w E.V.O. Biały ujawnia, że postać nazywa się John Wróblostrach - fachowiec od infiltracji, zatrudniony przez Providence. John wspomina, że kiedyś w Hongkongu, gang Rexa miał pewne problemy ze zmiennokształtnym E.V.O. Wróblostrach rzuca dyskiem w głównym generator, powodując zaćmienie w Zakładzie, podczas którego ucieka. Salazar, Holiday i Szósty ruszają w pościg i wpadają do pomieszczenia z trzema korytarzami. Rozdzielają się. Rex spotyka na swojej drodze Agent 6, który twierdzi, że wróg poszedł inną drogą. Wtem Wróblostrach "zrzuca" przebranie, powala chłopaka na ziemię i ucieka.

W kolejnym korytarzu, John napotyka Rebeccę i zaczyna drwić z jej uczuć do Szóstego. W innym holu, Wróblostrach szydzi z Agenta 6, mówiąc: "Ukrywasz prawdę, choć ją znasz. Liczysz, że Rex uratuje świat? Zmiecie was to co nadchodzi!" Wtem agent słyszy dźwięk naciskania spustu i szybko reaguje przecinając rurę, myśląc, że to John. Wróblostrach wychodzi z cienia i strzela do agenta. Szósty unika postrzelenia i wytrąca pistolet z rąk oponenta.

314-Holiday battles Jack

Rebecca nokautuje Wróblostracha

Rex ponownie wpada na Szóstego, któremu każde udowodnić mu, że to naprawdę on. Chłopak pyta Szóstego o swój ulubiony kolor, na co agent odpowiada, że nie ma pojęcia. Nagle słyszą krzyk Holiday i biegną w stronę dźwięku. Konfrontują się z panią doktor w ogromnej sali. Każdy wierzy, że ktoś z przyjaciół jest Wróblostrachem. Prawdziwy John wchodzi do pomieszczenia i tłumaczy, że ograł i do zero już na początku, gdy pobrał "ściśle tajne" pliki o Meta nanitach. Przeciwnik śmieje się, ujawniając, że informacje zostały już dostarczone Czarnej, a on po prostu się z nimi bawił. Rex uderza Johna i rozpoczyna walkę. Mimo, że początkowo ma przewagę, Wróblostrach wykorzystuje jego umiejętności i gra z emocjami Salazara. Udaje mu się powalić. Wróblostrach mierzy w chłopaka pistoletem i przygotowuje się do oddania strzału, ale Holiday zachodzi go od tyłu i uderza rurą, nokautując go. Rex wychodzi z sali, stwierdzając, że stracić zaufanie, bo kiedyś naprawdę byli drużyną, a teraz tak łatwo dali się na siebie napuścić.

W centrali Providence, przez Dziuplę eskortowany przez kilku Czarnych pionków Peter Meechum, przechodzi obok celi, wktórej znajduje się zakneblowana Krike. Zamieszanie na zewnątrz przykuwa jeju uwagę, przez co podchodzi do krat. Po wejściu do innego pokoju, Meechum obserwuje mówiącego do siebie Van Kleissa. Na zewnątrz, Cezar informuje Peter co chce osiągnąć. Salazar wyraża pragnienie, naprawienia swoich błędów z przeszłości i wyjaśnia, że bez względu na to, co zrobią, będą pewni, że cel uświęcał środki.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Rex - Chłopcy, szukacie klucza? Pod wycieraczką nie ma?
  • Rebecca - Szósty, gdzie Meechum? Muszę z nim omówić pewne dane.
(Szósty milczy)
  • Rebecca - Czy ty się dobrze czujesz?
  • Szósty - Rebecco, chce ci powiedzieć, coś bardzo ważnego.
  • Rebecca - Słucham?
(Szósty chwyta Holiday za ramiona i całuje ją. Po skończonym pocałunku odchodzi)
  • Rebecca - Cóż... dzięki, że to powiedziałeś.
  • Wróblostrach - Spójrz na siebie. Jesteś żałosna. Myslisz, że on się opamięta? I wreszczie zrozumie, że cię kocha? Co potem? Założycie rodzinę. Bedziecie mieć dom i gromadkę "agenciątek"? Przestań się oszukiwać.
  • Wróblostrach - A ty jesteś najgorszy, wiesz? Ukrywasz prawdę, choć ją znasz. Liczysz, że Rex uratuje świat? Zmiecie was to co nadchodzi!
  • Rex - Udowodnij mi, że to ty! Wiesz jaki kolor lubię?
  • Szósty - Pojęcia nie mam.
  • Rex - To ty na bank.
(Holiday atakuje Johna)
  • Rebecca - To za Rexa!
(Rebecca ponownie uderza Wróblostracha rurą)
  • Rebecca - A to za Providence!
(Holiday wyrzuca rurę i nokautuje Wróblostracha solidnym kopnięciem)
  • Rebecca - A to było za pocałunek!
(Rex i Szósty spoglądają na nią ze zdziwieniem)

Ciekawostki

  • W odcinku po raz pierwszy można zaobserwować Rebeccę w piżamie.
    • Również po raz drugi można zauważyć Holy z rozpuszczonymi włosami. Pierwszy raz widziana tak była w retrospekcji, w odcinku "Obiecanki cacanki".
  • Podczas walki z Wróblostrachem, Rex nie może wygenerować żadnej maszyny, przez wysoki poziom stresu i złości. Po raz pierwszy takie zachowanie Salazara zostało pokazane w odcinku "W matni".
  • Gdy Szósty ogląda "El Amor De La Pasión El Amor", słowa, które wypowiada Izabella, w prostym tłumaczeniu brzmią: "Nie mogę być z mężczyzną, którego kocham, ponieważ masz amnezję."
  • Peter Meechum wyraża głęboką nieufność wobec Czarnej, co oznacza, że wszyscy członkowie projektu nanitów, zostali już kiedyś zaznajomieni z Czarnym Rycerzem.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki