FANDOM

Grunion Run! to komiks wydany w Ameryce za pośrednictwem Cartoon Network Action Pack, wydawnictwa DC Comics.

Fabuła

W laboratorium symbiotycznym pojawia się wąż E.V.O., z którym walczą agenci Providence. Kiedy żołnierze nie dają sobie rady z mutantem zjawia się Rex, który z łatwością pokonuje E.V.O. Później w Providence, Biały Rycerz przypomina Salazarowi o raporcie z misji, który miał być gotowy na dzień wczorajszy. W swoim pokoju chłopak kończy dokument, a w międzyczasie odwiedza go Noah, który proponuje mu wyrwanie się z organizacji i chwilę odpoczynku. Salazar załatwia transport, kradnąc myśliwiec Providence, którym docierają do Kalifornii. Nixon tłumaczy przyjacielowi, że rodzina jego kuzynki Josephine wyjechała z miasta na weekend, a ona sama zaprosiła go na imprezę. Po wejściu do domu, Noah przedstawia kuzynce Rexa, a ona swoich przyjaciół: Ala, Mikey'a oraz Shwanę. Dziewczyna zapytała Salazara, czy kiedykolwiek łapał księżycówki, na co chłopak zaprzecza.

Podczas rozmowy, Mikey i Shawna wychodzą na zewnątrz. Kiedy para chcę się pocałować, Rex, Noah i reszta słyszą krzyk Shawny. Salazar rusza na pomoc, a gdy znajduję parę na plaży, widzi, że są kompletnie przerażeni. Wieczorem Rex stwierdza, że Mikey i Shawna mówili coś o potworze morskim. Wtem tłum ludzi otacza Rexa i zaczyna wypytywać o jego moce i zdolności. Później Josephine zaprasza Salazara na jego pierwsze łowy księżycówek. Dziewczyna tłumaczy mu, że kilka razy w roku, przy największym przypływie, księżycówki wychodzą na piasek, by złożyć w nim ikrę. Chłopak jest pod wrażeniem ryb i próbuje złapać kilka sztuk. Swoją zdobyczą chwali się Noah i dziękuje mu za zaproszenie, a Nixon wspomina mu, żeby nie mówił o tym Providence. Chwilę później, Salazar wdaje się w kłótnię z Alem, który jest zazdrosny o Josephine. Rozmowę przerywa atak rzekomego potwora morskiego, którym okazuje się być ogromna księżycówka E.V.O.

Rex atakuje bestię Odlobutami, jednak ciosy nie przynoszą żadnego efektu. E.V.O. porywa Josephine i wskakuje z nią do oceanu. Pod powierzchnię wody dostaje się również Salazar, który ratuje dziewczynę, zadając cięcie swoim W.M.O. Kiedy wyciąga ją na plażę, Noah rozpoczyna resuscytację i ratuje kuzynkę. Al przytula Josephine, a Noah przypomina Rexowi o czyhającym nieopodal monstrum. Nagle z wody wyskakują dwa mutanty. Salazar domyśla się, że księżycówki musiały złożyć jaja i teraz mutantów może być od groma. Jednak, nastolatek szybko znajduje sposób na pokonanie bestii. Używając Grzmotodziała, które naładował butelką propanu, Rex niszczy E.V.O. i przywraca spokój na imprezie na plaży.

Później, Al przeprasza Rexa o bycie zazdrosnym i wyjawia mu, że kocha Josephine. Rex doradza mu, by powiedział jej o tym. Następnie Noah podsumowuje ich "idealny weekend" i częstuje przyjaciela księżycówką z grilla. Zniesmaczony chłopak odmawia skosztowania ryby i prosi Nixona o chipsy.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Rex - That is one nasty set of chompers. You should get those teeth checked out. That's just my amateur opinion. I'm not a dentist. I'm Rex!
(tłumaczenie)
  • Rex - Widzę tu jeden wielki zestaw paskudnych siekaczy. Powinieneś o nie zadbać. To tylko moja amatorska opinia. Nie jestem dentystą. Jestem Rex!

Błędy

  • Na drugiej stronie, kciuk lewej Łupniołapy jest pomarańczowy, a nie ciemnoszary.
  • Na trzeciej stronie, koszulka Noah ma jaśniejszy odcień.
  • Na czwartej stronie, na pierwszym kadrze, buty Rexa są brązowe, a nie czarne.
  • W niektórych momentach, spodenki Rexa nie posiadają białych pasków.
  • Łupniołapy nie posiadają szarych kabli, łączących maszynę z ciałem Salazara.
  • W kilku scenach walki z księżycówką E.V.O., oczy Rexa są niebieskie.

Ciekawostki

  • Rex wspomina wydarzenia z odcinka "Hen, za morzem", mówiąc, że ostatnią osobą w jego wieku, którą poznał była Kirke. Dodał również, że dziewczyna próbowała go zabić.
  • W komiksie, Jety Providence wyglądają jak standardowe myśliwce wojskowe.

Galeria

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki