FANDOM

Grupa zwalczająca rządy Providence powstała w odpowiedzi na eksmisję Białego Rycerza z posady kierownika Providence, po zniknięciu Rexa na sześć miesięcy. Grupa ma swoją siedzibę w starej tamie niedaleko miasta.

Organizacja posiada dostęp do wielu technologicznych nowości i urządzeń oraz pojazdów takich jak mobilne centrum dowodzenia, czy myśliwiec ze składanymi skrzydłami.

Historia

Tworzenie grupy

Czarny Rycerz wspomniał, że zniknięcie Rexa na sześć miesięcy bardzo zaniepokoiło Rebeccę i Szóstego. Opiekunowie Salazara wyruszyli więc w misję odnalezienia chłopaka. Czarna powiedziała również, że Biały próbował dokonać wrogiego przejęcia, lecz przegrał, przez co został usunięty i zastąpiony przez nią. Gdy Rex chciał uciec z nowego Providence, zaatakowały go dwie tajemnicze postacie, które zabrały go w bezpieczne miejsce. Okazało się, że postaciami byli Holy i Szósty, którzy bardzo ucieszyli się z powrotu chłopaka. Biały Rycerz napomknął, że ich prawdziwym powodem odejścia z organizacji, był bunt przeciwko nowemu systemowi Providence, który rozkazywał kontrolować E.V.O. za pomocą specjalnej obroży lub maszyny "piorącej mózg".

Cel

Po wielu nieszczęśliwych wydarzeniach, zespół walczył o tymczasowy sojusz z Providence i Czarnym Rycerzem. Później zdali sobie sprawę, że ich głównym celem jest zebranie wszystkich Meta nanitów oraz powstrzymanie Providence od wznowienia projektu nanitów. Ich celem drugorzędnym, było obalenie Konsorcjum.

Rozpad grupy

Po bitwie z Czarnym Rycerzem i Konsorcjum, którzy zdobyli moce Meta nanitów, Biały przejął Providence i uratował ciężko rannego Rexa. Grupa zwalczająca rządy Providence rozpadła się, gdy wszyscy jej członkowie ponownie wstąpili w szeregi organizacji Białego Rycerza.

Znani członkowie

White Knight Profile
Rex Profile
Bobo Haha profile
Agent Six profile
Holiday profile

Sojusznicy

Jungle Cat profile
Robo Bobo profile
Noah Nixon profile
Circe profile
Calan profile
Feakins
Caesar Profile2
Ben Tennyson

Sprzęt

Grupa ma dostęp do technologicznych nowości, w skład których wchodzą przykładowo pojazdy szturmowe, czy urządzenia badawcze.

Pojazdy

Bronie

Wrogowie

Zespół natykał się na wielu przeciwników, którzy próbowali pokrzyżować im plany. Do najważniejszych i najgroźniejszych należała jednak Czarna i Konsorcjum, którzy pragnęli zdobyć boskie moce Meta nanitów.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki