FANDOM

Grzmotodziało to jedna z maszyn tworzonych przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Grzmotodziało jest wielkim, masywnym działem balistycznym, które Rex tworzy z dowolnej ręki. Rękojeść jest połączona z ramieniem Salazara jasnoszarymi łączeniami, długim szarym kablem i czarną płytą, która scala się z działem. Środkowa część działa jest szara z czarną wypukłą płytą u góry. Tylna część jest złączona z środkową przewodem, który potrafi się rozciągać i na końcu którego znajdują się szczęki, pobierające materiały z otoczenia, służące za amunicję. Lufa maszyny jest pomarańczowa i jest najmasywniejszą częścią broni. W niej znajduje się otwór, przez który wylatują pociski, a po bokach znajdują się wielkie siwe śruby.

Użycie

TDTEC157.png

Rex pobiera amunicję z podłoża

Grzmotodziało nie produkuje własnej amunicji, ale używa materiałów z otoczenia, które uzyskuje za pomocą szczęk na końcu działa. Szczęki otwierają się, gdy śruba po boku się obróci. Następnie tylna część maszyny wydłuża się by chwycić materiał, ładuje do środka działa i wystrzeliwuje do celu z wielką siłą. Proces ładowania jest zazwyczaj szybki, więc nie przeszkadza on Rexowi w walce. Chłopak może również użyć działa do obrony, czy też do zadawania potężnych ciosów lufą.

W grze "Generator Rex: Agent of Providence" na konsolę DS, Rex używa fal uderzeniowych, które tworzy poprzez strzał w podłoże, do skakania na wysokie odległości.

Ciekawostki

  • Rex najczęściej buduje Grzmotodziało z lewego ramienia.
  • Posiada mały, czarny celownik, by dokładniej oddawać strzały, ale Rex nie może go używać ze względu na duży rozmiar maszyny.
  • Grzmotodziało jest jedną z dwóch broni, które pojawiają się we wszystkich grach online. Drugą są Łupniołapy.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki