FANDOM

Gwen Tennyson jest bohaterką z innego wszechświata, a także kuzynką Bena Tennysona.

Wygląd

Gwen ma długie, upięte rude włosy w wysoką kitkę. Nosi czerwony sweter, a pod nim białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami. Posiada też krótką czarną spódniczkę. Na nogach ma brązowe rajstopy i czarne buty na obcasie.

Umiejętności

Gwen dzięki swojemu kosmicznemu pochodzeniu jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę (magiczną energię, oplatającą cały świat), a także tworzyć wybuchy energii, tarcze i bariery. Moce te głównie wykorzystywane jako konstrukcje energetyczne, pozwalając jej na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, ale służą też do przemieszczania się. Gwen może synchronizować swoje style sztuk walki z jej umiejętnościami manipulacji energii. Za pomocą pozostawionej many, jest w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafi też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę. Gwen jest zdolną gimnastyczką specjalizującą się w wielu sztukach walki.

Historia

Generator Rex

Gwen Tennyson zadebiutowała w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2" w retrospekcji, gdzie Ben opowiadał Rexowi, o swoich przygodach z kuzynką i przyjacielem oraz dziadkiem w szeregach hydraulików.

Komiksy

W komiksie "Bohaterów dwóch", Gwen wraz z Benem i Kevinem odwiedzają Japonię, w której zauważają atak tajemniczych istot. Okazuje się, że to Sfora - grupa przestępcza z innego wszechświata, a tuż za nimi wylatuje Rex. Po wspólnej, krótkiej walce wrogowie uciekają, a Gwen odnajduje poszlakę, która doprowadza herosów do laboratorium. Tam ponownie spotykają przestępców z innego wszechświata, jednak tym razem udaje im się ich pokonać. Dziewczyna zatrzymuje zamknięcie się portalu do czasu, gdy Rex pożegna się z przyjaciółmi, a następnie udaje się z kuzynem obejrzeć premierę japońskiej reklamy, w której Tennyson zagrał.

Występy

Generator Rex

Komiksy

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Szóstka (PierwszyDosTreyIVPiąta) • Fitzy FeakinsAnnieClaire BowmanHydraulicy (Ben TennysonGwen TennysonKevin LevinMax Tennyson) • E.V.O. Ziomy (RombauerLanksy) • AbuelaFederico

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki