FANDOM

Hen, za morzem” – trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu „Generator Rex”. Amerykańska premiera miała miejsce 7 maja 2010 roku, natomiast polska premiera odbyła się 25 lutego 2011 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Rex i Bobo potajemnie decydują się zabawić na Cabo Lunie, na plaży. Przy brzegu Salazar spotyka dziewczynę Kirke, która też jest E.V.O. Okazuje się, że chłopak zakochał się w niej, jednak dowiaduje się, że ta zamierza dołączyć do Sfory.

Streszczenie

Volleyball

Gra w siatkówkę plażową

Rex opowiada o swoim życiu, akcjach w Providence. Tłumaczy, że w życiu agenta najbardziej denerwują go codzienne wykłady, które są podobne do nauki w szkole. Podczas jednego z nich, Szósty policzkuje bohatera za takie porównanie. Gdy z ust kapitana Calana słyszą o Cabo Lunie - przybrzeżnej plaży, na której można porządnie się wyluzować, Bobo proponuje wycieczkę w tamten region. Chłopak zgadza się i zabiera ze sobą Noah. Gdy tam docierają, małpa wspomina o plotkach mówiących o grasującym tutaj E.V.O. Po dłuższym pobycie w przepięknych rejonach, do przyjaciół przyczepia się Waylan, któremu Rex proponuje mecz w siatkówkę. Okazuje się, że Noah nie jest najlepszy w tej dziedzinie sportu, jednak Salazar z łatwością sam ogrywa grupę prymasów. Podczas jednej z akcji wpada na dziewczynę imieniem Kirke. Chłopakowi bardzo podoba się napotkana osoba. Tymczasem Providence gorączkowo poszukuje Rexa, który podświadomie zniszczył urządzenie śledzące i wyrzucił swój komunikator. Szósty przypomina sobie o tym jak Bobo wspomniał o wypoczynku w kurorcie. Nakazuje agentom przeskanować regiony przybrzeżne w poszukiwaniu aktywności E.V.O.
Circe-rex-beyond-the-sea

Kirke i Rex

Rex, Noah i Bobo rozmawiają na klifie. Nagle bohater słyszy dziwny dźwięk i udaje się w jego kierunku. Na molo spotyka Kirke, która okazuje się być E.V.O. Dziewczyna zamierza dołączyć do Sfory, jednak jednym warunkiem jest zabicie potwora morskiego. Rex ma obawy o bezpieczeństwo koleżanki, gdyż wie, że nie jest w stanie sama pokonać bestii. Kirke umawia się z Salazarem na randkę. Później w jednym z domów, Biowilk i Wyrwa są źli na dziewczynę, że się obija, a czasu jest coraz mniej. Tymczasem Rex przygotowuje się na randkę, jednak po długim oczekiwaniu na Kirke, pojawia się tylko Szósty. Agent jest zdziwiony, że chłopak nie stawia oporu. Tłumaczy, że pomimo tego, iż ucieczka na wakacje była głupia i lekkomyślna, również była normalna jak na jego wiek. Agenci w Providence wciąż badają jak bohater kontroluje swoje nanity, jednak zapominają o tym, że nie panuje on nad swoimi hormonami. Rex ponownie słyszy dźwięk wydawany przez znajomą, po czym udaje do niej.

Circebreachbio

Kirke w Sforze

Ponownie przy brzegu spotyka dziewczynę, jednak ta nie przerywa swojego zewu. Nagle zauważa Sforę i karze schować się Rexowi, lecz ten jest zaskoczony faktem iż to z nimi współpracuje. Agent 6, Bobo i Noah próbują powstrzymać Biowilka i Wyrwę, jednak wróg przenosi ich na pustkowie. Potwór morski wychodzi z wody, a Kirke zaczyna z nim walczyć. Chłopak pomaga dziewczynie, gdyż wie, że sama nie ma szans i może zginąć. Po pokonaniu bestii, Salazar proponuje koleżance pracę w Providence, jednak dziewczyna nie zgadza się, gdyż tylko w Sforze czuje się akceptowana, po czym przenosi się do Abysji. Rex postanawia przedwcześnie zakończyć wakacje i wraca do pracy, gdzie stara się utopić swoje smutki. Tymczasem Van Kleiss zostaje poinformowany o relacjach między Salazarem i Kirke. Postanawia użyć tej znajomości, aby przeciągnąć herosa do Sfory.

Występy

Postacie

Bohaterowie

Wrogowie

Lokalizacje

Przedmioty

Pojazdy i statki

Organizacje

Cytaty

  • Rex - Nic ci nie jest? Widziałaś moją świetną obronę?
  • Kirke - Wybacz. Chciałam uniknąć szarży pewnego cymbała.
  • Rex - Tak? I dobrze ci poszło?
  • Rex - Pomożesz mi Noah? Ja muszę to sprawdzić.
  • Noah - Czy wiesz jak cuchnie mokra małpa?
  • Rex - Stawiam colę!
  • Noah - Koleś, przynajmniej trzy!
  • Rex - To nie jest randka!
  • Noah - Opowiedz jej jakiś żarcik. Panny lubią bajery.
  • Rex - To nie randka!
  • Bobo - Kup jej fajne szpilki. Dziewczyny to lubią.
  • Rex - Heh! To nie jest randka, no bo wiecie... Ja jestem E.V.O., ona jest E.V.O.
  • Noah - Ooo! I umów się z nią na drugą randkę, zanim zepsujesz tą pierwszą!
  • Rex - To nie jest randka!
  • Szósty - Wykradanie się na wakacje było głupie, lekkomyślne i... całkiem normalne w twoim wieku.
  • Rex - Hy?
  • Szósty - Wszyscy w Providence głowimy się jak kontrolujesz swoje nanity, lecz zapominamy o tym, że nie panujesz nad hormonami.
  • Rex - Palniesz mi wykład o ptaszkach, pszczółkach i śrubkach co nie?
  • Szósty - Wiesz co? Możesz tu jeszcze zostać przez parę dni.
  • Rex - To miłe, ale...wolę już wracać.
  • Szósty - Hej! Chciałeś normalki? Mam dobre wieści: To co w tej chwili czujesz, do niej, jest jak najbardziej normalne.

Ciekawostki

  • Podczas gry w siatkówkę można usłyszeć piosenkę "Ghetto-Blasta" należącą do zespołu Orange, który zaśpiewał też do czołówki "Generatora Rexa".

Błędy

  • Wkrótce.

Linki do odcinka

TH598

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz też

v e d Odcinki pierwszego sezonu serialu „Generator Rex
Dzień, który wszystko zmienił” • „Teoria strun” • „Hen, za morzem” • „W matni” • „Architekt” • „Odmrożenie” • „Przywódca Sfory” • „Łowca” • „Wyrwa” • „Mroczne przejście” • „Zapomniani” • „Operacja: Skrzydłowy” • „Ferajna” • „Siła ciążenia” • „Co kryje prawda” • „Rój” • „Szkolenie” • „Zaraza” • „Obiecanki cacanki” • „Rewanż