FANDOM

I-Bol jest E.V.O. pracującym dla Sfory.

Wygląd

I-Bol posiada sylwetkę pająka i ciemnoczerwoną skórę. Ma cztery odnóża i parę rąk zakończoną trzema palcami. Na jego głowie znajduje się jedno wielkie, złote oko, na którym wyświetla się kod binarny. Z tyłu wyrastają mu długie kolce, przypominające gałęzie.

Umiejętności

I-Bol posiada zdolność do zakłócania i kontrolowania dowolnej transmisji lub urządzenia, jedynie za pomocą dotyku. Jego ogromne oko może być wykorzystywane jako ekran do rozmów, przez co działa jak wizualny komunikator. Jest również niezwykle zwinny i wytrzymały.

Historia

Generator Rex

Rewanż

I-Bol pierwszy raz pojawia się podczas ataku Van Kleissa na Bastion. Dzięki jego umiejętności komunikowania się poprzez oko, Kleiss zdobył łączność ze szpiegiem, który znajdował się w szeregach Providence. Po ataku na mobilną siedzibę organizacji, I-Bol zhakował system bezpieczeństwa, przez co Sfora z łatwością przejęła pojazd.

Później, wraz z Biowilkiem, I-Bol dostał misję zabicia Białego Rycerza. Gdy jego partner wszedł do biura, on spokojnie czekał na jego powrót, jednak Biowilk prędko został powalony i rzucony na I-Bola. Następnie I-Bol wraz ze Sforą zostaje aresztowany przez Providence.

Nieuchwytny cel

Okazuje się, że uciekł z aresztu Providence wraz z resztą Sfory. Krótko pojawia się, podczas rozmowy Biowilka z Wyrwą, gdzie wykorzystywany był jako komunikator.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Komiksy

Ciekawostki

  • Imię I-Bola zostało wyjawione w komiksie "Bohaterów dwóch".
    • Jego imię to zlepek słów "eyeball", które oznacza "gałkę oczną" oraz słowa "I-Pad".

Zobacz też

v e d Lista wrogów z Generatora Rexa
Główni wrogowie
Drugoplanowi wrogowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki