FANDOM

Kevin Levin jest przyjacielem Bena i chłopakiem Gwen, pochodzącym z innego wszechświata.

Wygląd

Kevin jest wysokim mężczyzną z umięśnioną posturą. Ma długie, czarne włosy i obwódki wokół oczu tego samego koloru. Nosi siwą bluzkę z długi rękawem, a na niej czarną koszulkę z krótkim rękawem. Jego spodnie są ciemno niebieskie, natomiast buty są czarne z siwymi podeszwami.

Umiejętności

Kevin będąc zmutowanym człowiekiem posiada zdolność do absorbowania właściwości i składu chemicznego każdego rodzaju materii, co pozwala na zmianę swojego ciała w materię ożywioną, której używa, by zwiększyć swoją siłę fizyczną i wytrzymałość. Otacza go wtedy zbroja z wchłoniętej substancji. Ze swoich kończyn może tworzyć młoty, kolczugi, miecze, a także powiększać je, w celu efektywniejszej walki. Kevin potrafi też naprawić obiekty złożone z tej samej materii, którą pobrał.

Historia

Generator Rex

Kevin Levin zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2" w retrospekcji, gdzie Ben opowiadał Rexowi, o swoich przygodach z kuzynką i przyjacielem oraz dziadkiem w szeregach hydraulików.

Komiksy

W komiksie "Bohaterów dwóch", Kevin wraz z Benem i Gwen odwiedzają Japonię, w której zauważają atak tajemniczych istot. Okazuje się, że to Sfora - grupa przestępcza z innego wszechświata, a tuż za nimi wylatuje Rex. Po wspólnej, krótkiej walce wrogowie uciekają, a Gwen odnajduje poszlakę, która doprowadza herosów do laboratorium. Tam ponownie spotykają przestępców z innego wszechświata, jednak tym razem udaje im się ich pokonać. Kuzynka Bena zatrzymuje zamknięcie się portalu do czasu, gdy Rex pożegna się z przyjaciółmi, a następnie Kevin wraz z dziewczyną i nosicielem Ultimatrixa udaje się obejrzeć premierę japońskiej reklamy, w której Tennyson zagrał.

Występy

Generator Rex

Komiksy

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki