FANDOM

Kulopłot jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Kulopłot jest białym kosmitą, pokrytym żółtymi, twardymi płytami, wokół których rozprzestrzeniają się czarne linie. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Cannonbolt bola HU2.png

Kulopłot w formie Kuli

Największą zdolnością Kulopłota jest zmiana w kulę, która jest bardzo silna i wytrzymała, tak jak cudzoziemiec. W postaci kuli może wytrzymać ataki z laserów, kwasów i innych potężne uderzeń. Kosmita jest w stanie kogoś w niej zabrać, przy czym nabiera niesamowitej szybkości i skoczności.

Wady

Gdy Kulopłot znajduje się na lepkiej lub śliskiej powierzchni, nie jest w stanie normalnie się poruszać. Zależy to od tego, że posiada małe dwie nogi, które są w stanie utrzymać tylko ciężar jego ciała.

Historia

Generator Rex

Kulopłot zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", gdzie uratował Rexa przed wybuchem statku Cezara. Później ponownie zostaje użyty, gdzie młody bohaterski Salazar wystrzela go z Grzmotodziała w kierunku Alfy. Kosmita zabiera Nanit Omega, bez którego wróg nie może zachować swojej ostatecznej formy.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Po uratowaniu Rexa, chłopak zaczął narzekać na zapach Kulopłota. Ben usprawiedliwił to zapachem, który niesie za sobą każdy Arburianin.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki