FANDOM

Larvus
Breach (90)
Informacje
Lokalizacja Abysja
Meksyk
Amazonia
Greenville
Regiony miejskie
Ciało Animalistyczne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Przyczepność
Strzelanie pajęczyną
Szczegóły
Debiut Wyrwa

Larvus to E.V.O., które przed mutacją było człowiekiem. Występuje w regionach miejskich, w Abysji oraz w dżungli w Meksyku i Amazonii.

Wygląd

Larvus jest wielkim E.V.O., który przypomina pająka o szarym kolorze skóry. Posiada masywny, unerwiony odwłok, a na twarzy widnieje ogromna paszcza i niewielkie, żółte lub czerwone oczy. Ma małe kły i trzy pary małych odnóży krocznych.

Umiejętności

Dzięki sześciu kończynom, Larvus jest niezwykle zwinny i potrafi wspinać się na pionowe powierzchnie. Jest bardzo wytrzymały i potrafi pluć cieczą, która przypomina pajęczynę. Po wyschnięciu, substancja twardnieje, zamykając przeciwnika w twardej "skorupie".

Historia

Generator Rex

Larvus debiutuje w odcinku "Wyrwa", gdzie atakował małą dziewczynkę. Na pomoc bezbronnej przybył Rex, który zaatakował mutanta i szybko go pokonał. Następnie, chłopak przystąpił do leczenia, które zakończyło się pomyślnie. Larvus okazał się być młodą kobietą, która szybko znikła w portalu wysłanym przez Wyrwę.

W odcinku "Placówka", kilka Larvusów widocznych było w Psiarni, z której później uciekły po interwencji Green Fist.

W odcinku "Szturm na Abysję", Larvus pojawił się w Abysji wraz z innymi E.V.O., gdzie walczył z agentami Providence wysłanymi przez Czarnego Rycerza, by odzyskali Meta nanit ukryty w krainie. Podczas walki, mutantom założono obroże, przez które zwróciły się przeciwko Sforze, a Providence z łatwością mogła przejąć całą Abysję.

Występy

Generator Rex

Gry

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki