FANDOM

Maroko
Maroko.png
Informacje
Mieszkańcy Szejk
Typ Kraj
Szczegóły
Debiut Size Matters

Maroko to państwo położone w północno-zachodniej Afryce. Jednym z największych miast w kraju jest Marakesz, w którym mieszkał przestępczy lord Szejk.

Historia

Maroko debiutuje w komiksie "Size Matters", gdzie zostało odwiedzone przez Spilkena i Rexa, którzy udali się do Marakeszu. Opiekun chłopaka chciał pokazać ich szefowi, Szejkowi, niesamowite zdolności dwunastolatka. Podczas prywatnej audiencji, z ciała Szejka wyłonił się niebezpieczny robot, który zaatakował bohaterów. W międzyczasie do miasta przybył Agent 6, podążający za Rexem oraz Mia Moore i jej asystentka Darcy.

Kiedy aktorka weszła do pałacu Szejka, została wplątana w starcie z robotem. Na pomoc bezbronnym bohaterom przybył Szósty, ale droid wystrzelił dużą ilość ostrzy, które poważnie zraniły Spilkena i Darcy. Rex razem z Mią uciekł do kanałów, wiedząc, że jego przyjaciel go wykorzystywał. Następnie przybyło Providence, które skarciło Agenta 6 za jego niekompetencję.

W nieopublikowanym komiksie "Fezzes are Cool", Rex oraz Bobo udali się do Maroka, by kupić nowy fez dla szympansa, jednak sklep z nakryciami głowy znajdował się po kontrolą nikczemnego gangu E.V.O.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki