FANDOM

Mel
Moe Profile
Informacje
Lokalizacja Zoo pupilków
Ciało Animalistyczne
Prawdziwa forma Krokodyl
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Ostre zęby
Ostre pazury
Wiele języków
Szczegóły
Debiut Dzień, który wszystko zmienił

Mel jest E.V.O., które żyje w Zoo pupilków.

Wygląd

Mel jest dużym czerwonym E.V.O. krokodylem z jaśniejszym brzuchem. Tylne nogi są bardzo grube, natomiast przednie - cienkie, przypominają kończyny byka. Pomiędzy nimi wyrasta para mniejszych nóg służących do pływania, o czym świadczy błona między palcami. Na plecach i ogonie wyrastają małe brązowe kolce. Jej głowa jest podobna do głowy dinozaura. Wszystkie zęby wystają ze szczęki, natomiast oczy są czerwonego koloru.

Umiejętności

Mel posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość. Jej pierwotne dostosowanie do świata wodnego pozwala jej zwinnie pływać i poruszać się z podobną prędkością po powierzchni. Jej pazury i zęby są bardzo ostre, dzięki czemu można nimi atakować przeciwnika.

Historia

Generator Rex

TDTEC263

Mel wyłania się z wody

Mel zadebiutowała w odcinku "Dzień, który wszystko zmienił", gdzie wyskoczyła z wody w Zoo pupilków, gdy przelatywał nad nią Rex i Bobo.

W odcinku "W matni", dwoje dzieci Mel zaatakowało Rexa i Noah. Gdy po drugiej stronie stanął pajęczy E.V.O., bestie zaczęły walczyć z większą zdobyczą.

W odcinku "Łowca", Mel pojawiła się w Zoo pupilków obok wieży badawczej.

W odcinku "Szkolenie", jeden z potomków Mel widoczny był w Klatce razem z innymi E.V.O. Kiedy Kenwyn wyłączyła wszystkie obroże, mutanty uciekły z cel, ale Rex i agenci powstrzymali je.

Robo-Bobo (476)

Mel próbuje uciec z Zoo pupilków

W odcinku "Robo-Bobo", Mel wyłoniła się z jeziora z chęcią ucieczki, gdy zauważyła, że wszystkie drzwi w Zoo pupilków otworzyły się. Później, kiedy odpowiedzialny za usterkę w Zoo Robo-Bobo został pokonany, Mel i inne E.V.O. wróciły do swoich siedlisk.

W odcinku "Prześwietlenie", Mel pojawiła się, gdy elektryczne E.V.O. wpadło do jeziora w Zoo. Wyłoniła się z wody, przypadkowo wyrzucając małego mutanta na ląd.

W odcinku "Lwy i owieczki", Mel pojawiła się w Zoo pupilków, gdzie przyglądała się zamkniętemu w tubie tyranozaurowi, który parę chwil później zamienił się w pył.

Back in Black (51)

Mel szarżuje na Rexa

W odcinku "Powrót w czerni", Mel zaatakowała Rexa, który wpadł do Zoo z myślą, że znajduje się w innym wszechświecie. Przed zabiciem Salazara, E.V.O. powstrzymał Czarny Rycerz, która aktywowała obrożę na jej szyi. Później, Cezar nakarmił mutanta, prezentując swojemu bratu postępy jakie uczynili wobec kontroli zachowania E.V.O. Kiedy chłopak uciekał z Providence, Mel ponownie na niego wyskoczyła i zaczęła walczyć. Tym razem Czarna wyłączyła urządzenie na szyi mutanta, aby Rex widział co czeka go, gdy opuści agencję. Następnie, obroża ponownie została włączona, a Mel wróciła do swojego siedliska.

Mel MG3

Cezar głaszcze potulną Mel

W odcinku "Gra pozorów", Mel wyłoniła się z jeziora, kiedy obok przechodził Cezar i Peter Meechum. Zamiast zaatakowania mężczyzn, mutant zachowywał się potulnie wobec Salazara, a gdy naukowcy odeszli, Mel wróciła do jeziora.

W odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 2", Mel widoczna była w Zoo pupilków, kiedy fala światowego leczenia okryła placówkę i wyleczyła wszystkie E.V.O. wewnątrz, przywracając Mel jej pierwotną formę.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • W odcinkach "W matni" i "Szkolenie" pojawiły się dzieci Mel, które są mniejsze od matki, ale bardziej agresywne.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki