FANDOM

Mniam Cza
Yum Ta
Informacje
Typ Restauracja
Szczegóły
Debiut Nieuchwytny cel

Mniam Cza jest chińską restauracją znajdującą się w Hongkongu. Lokal serwuje głównie kuchnię chińską.

Opis

Mniam Cza to wielka restauracja, której ściany mają ciemnoróżowy kolor, a dach jest czerwony i złożony z nachodzących na siebie dachówek. Budynek składa się z parteru i dwóch pięter. Przed wejściem do lokalu znajdują się dwie kolumny, które wspierają element, na którym widnieje chińska nazwa lokalu. Na dolnym poziomie widoczne są szerokie okna, nad którymi wisi oświetlany szyld restauracji. Wejście ozdobione jest wiszącymi u góry lampionami i stojącymi donicami z kwiatami.

Historia

Restauracja po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Nieuchwytny cel". Gdy Rex nieumyślnie zniszczył śniadanie swoich przyjaciół włamując się do ich kryjówki, Świerszcz zaproponowała, żeby zjedli posiłek w Mniam Cza. W restauracji grupa miło spędziła ze sobą czas, ale Salazar, dostając rozkaz z Providence, musiał przedwcześnie opuścić lokal.

W odcinku "Zdalnie sterowani", stary gang Rexa udał się do restauracji, by świętować zwycięstwo odniesione w walce z Graniakiem.

Postacie

Znani pracownicy

Znani goście

Ciekawostki

Zobacz też