FANDOM

Motocykl Providence jest jednym z lądowych pojazdów Providence.

Wygląd

Motocykl Providence jest masywnym dwukołowcem o szerokich oponach, które są w połowie zabudowane biało-siwą karoserią. Pomiędzy nimi znajduje się wytrzymały silnik i układ hydrauliczny. U góry można zauważyć dach, który zakrywa kierowce, a także zasłania część koła.

Użycie

Motocykl jest stosowany głównie do śledzenia celów. W przeciwieństwie do dużych pojazdów Providence, trudniej go wykryć. Jest szybszy i cichszy od zwykłego motocyklu. Wewnątrz znajduje się miejsce dla jednej osoby, monitor i uzbrojenie. W każdym pojeździe został umieszczony czujnik namierzający, który zapobiega kradzieży pojazdu.

Historia

Generator Rex

TA090.png

Motocykle na pustyni

Motocykle debiutują w odcinku "Architekt", gdzie dwóch agentów przemierzało pustynię, w celu odnalezienia Rexa i zbadania E.V.O. aktywności. Gdy przybyli na wyznaczone miejsce, nie zastali chłopaka, ani żadnych mutantów.

W odcinku "Ferajna", dwa motocykle Providence przyjechały na miejsce pobytu Rexa, który aktualnie rozmawiał ze swoim starym przyjacielem Zwojem na temat jego przeszłości. Imitując syreny policyjne, pojazdy wystraszyły towarzysza Salazara, przez co uciekł.

W odcinku "Rój", motocykle wykorzystywane były do walki z rojem szarańczy E.V.O.

W odcinku "Przymierze", Bobo sprowadził motocykl pod Słój robali, żeby Kirke uciekła nim, po tym jak porzuciła Sforę i Van Kleissa. Dziewczyna zdawała się wiedzieć jak uruchomić oraz kierować pojazdem. Udała się do Hongkongu, zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Rexa.

200px-204-Circe seperates.png

Kirke ucieka motocyklem Providence

W odcinku "Martwa strefa", jeden z agentów Providence patrolował las w poszukiwaniu Rexa, Fitzy'ego oraz Noah, a obok niego stał motocykl, którym przybył na miejsce. Później, motocykle otoczyły mobilne centrum dowodzenia, w którym przebywała Rebecca, Rex oraz jego przyjaciele, ale dzięki specjalnej funkcji, pojazd zniknął Providence z radarów.

W odcinku "Zdalnie sterowani", kilka motocykli patrolowało ulice Hongkongu podczas okupacji całego miasta.

Występy

Generator Rex

Komiksy

Gry

Ciekawostki

  • Pojazd wykazuje niewielkie podobieństwo do pojazdów z filmu "Tron".
  • Motocykle pojawiają się w grze "FusionFall" obok placówki Providence w parku Townsville ("Atomówki"), gdzie widoczne są również pozostałe pojazdy agencji.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki