FANDOM

Mrugacz
Blinky
Informacje
Lokalizacja Zoo pupilków
Ciało Roślinne
Prawdziwa forma Drzewo
Zdolności
Umiejętności Rozciąganie korzeni
Zwiększony zmysł wzroku
Szczegóły
Debiut Dzień, który wszystko zmienił

Mrugacz to roślinne E.V.O. żyjące w Zoo pupilków.

Wygląd

Mrugacz jest średniej wielkości drzewem z jasnobrązową korą. W ziemi zakorzeniony jest wieloma korzeniami, natomiast u góry wyrasta wiele suchych gałęzi. Na głównym pniu widnieje kilkanaście różniących się rozmiarem czerwonych oczu.

Umiejętności

Mrugacz może rozciągać swoje korzenie i gałęzie na nieograniczoną długość. Wiele oczu wyostrzyło zmysł wzroku E.V.O., dzięki czemu widzi wszystko dookoła siebie.

Historia

Generator Rex

L0173

Mrugacz atakuje Noah

Mrugacz zadebiutował w odcinku "Dzień, który wszystko zmienił", gdzie próbował zaatakować Rexa i Bobo na Rexotocyklu. Widząc to, bohaterowie ominęli E.V.O.

W odcinku "W matni", Mrugacz próbował zaatakować Noah, gdy Rex oprowadzał przyjaciela po Zoo pupilków. Chłopak spodziewając się tego uderzył drzewo Łupniołapą, ogłuszając je.

W odcinku "Robo-Bobo", Mrugacz pomógł Rexowi pokonać królika E.V.O. w Zoo pupilków. Gdy wróg został ogłuszony, Salazar podziękował drzewu.

Exposed (297)

Mrugacz atakuje elektryczne E.V.O.

Pojawił się również w odcinku "Prześwietlenie", kiedy Mrugacz zauważył elektryczne E.V.O., zaatakował je, ale przeciwnik uciekł.

W odcinku "Powrót w czerni", kilka drzew podobnych do Mrugacza, pojawiło się w Zoo, gdzie zakute były w obroże, dlatego zachowywały się spokojnie i nie sprawiały problemów.

Mrugacz pojawił się w odcinku "Podwójne widzenie" w retrospekcji Rexa, gdzie wykorzystywany był do treningu Salazara i jego maszyn.

Występy

Generator Rex

Gry

Ciekawostki

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki