FANDOM

Nanite Runner to gra online dostępna na azjatyckiej stronie Cartoon Network.

Opis gry

Używając wspaniałych maszyn tworzonych przez ciało Rexa, przebądź długą drogę. Ale uważaj na licznych wrogów, których jedynym celem będzie zatrzymanie ciebie. W tej gonitwie możesz biegać, latać i atakować, usiłując przeszkodzić przestępcą w zrujnowaniu miasta. Używaj Plecolotu, Łupniołap czy też Grzmotodziała, aby przemieszczać się szybciej i dalej!

Sterowanie

Postacie

Grywalne postacie

Niegrywalne postacie

Wrogowie

Poziomy

Początkowo podczas biegu, Rex napotyka przeszkody w terenie, a także ropuchy E.V.O. Używając Plecolotu chłopak musi unikać wpadnięcia w dziury w ziemi, a za pomocą Grzmotodziała i Łupniołap niszczyć zmutowane E.V.O. W kolejnym starciu oprócz poprzedniego wroga, nastolatek musi się zmierzyć z Królikami E.V.O., a później, gdy przekracza most, z armią Pyreptryxów. W każdej chwili bohater może skontaktować się z Providence, aby oczyścili mu kawałek drogi.

Gracz może przebywać coraz to większy dystans, tym samym otrzymując coraz to lepszy wynik.

Odznaki

Nanite Runner jest jedną z wielu gier na azjatyckiej stronie Cartoon Network, która posiada odznaczenia, a są to:

Sprintking
Sprint King
Za przebiegnięcie 1000 metrów
Marathonrunner
Marathon Runner
Za przebiegnięcie 2500 metrów
Olympicchampion
Olympic Champion
Za przebiegnięcie 5000 metrów
Evohunter
EVO Hunter
Za pokonanie 35 E.V.O.
Evowrecker
EVO Wrecker
Za pokonanie 90 E.V.O.
Evocrusher
EVO Crusher
Za pokonanie 150 E.V.O.
Whiteknight
White Knight
Za wezwanie Providence 10 razy
Untouchable
Untouchable
Za przebycie 500 metrów bez obrażeń

Ciekawostki

  • Gra Nanite Runner została stworzona przez azjatycką część Cartoon Network, przez co była dostępna tylko na jednej wersji językowej strony internetowej.

Zobacz też

v e d Lista gier z Generatora Rexa
Gry wideo
Gry online
Gry crossoverowe

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki