FANDOM

Neutronowa ładownica to broń używana przez Providence, która wystrzeliwuje elektryczną siatkę służącą do powstrzymania niebezpiecznego przeciwnika.

Wygląd

Ładownica jest podobna do granatnika, posiada niewielkie gabaryty, długą lufę i niewielką rękojeść, jednak w przeciwieństwie do karabinu ma wbudowany wąski u podstawy i szeroki u góry nabój, który zawiera elektryczną sieć. Po wystrzale sieć rozpościera się i czterema srebrnymi zatrzaskami na każdym rogu przyczepia ofiarę do podłoża lub ściany.

Użycie

Basic (63).jpg

Elektryczna sieć razi prądem E.V.O.

Neuronowa ładownica posiada wielki pocisk, z którego wystrzelić można dużą siatkę elektryczną. Kiedy cztery zatrzaski przygwożdżą ofiarę do jakiejkolwiek powierzchni, niewielkie ładunki elektryczną zaczynają podróżować po całej siatce, rażąc tym samym uwięzioną w niej postać. Ładunki nie są śmiertelne, ale mogą wpłynąć na układ nerwowy i spowodować chwilowy paraliż lub oszołomić ofiarę, tak, by stała się niezdolna do dalszej walki.

Historia

Generator Rex

Neutronowe ładownice debiutują w odcinku "Teoria strun", gdzie używane były przez agentów Providence podczas pojedynku z armią zombie. Mutanty były zbyt potężne, by wypuszczone z broni sieci mogły je powstrzymać, dlatego żołnierze pod dowództwem kapitana Calana zostali zmuszeni do odwrotu z pola walki.

W odcinku "Szkolenie", Beasly użył ładownicy, aby schwytać magmowego E.V.O. szalejącego na przedmieściach. Broń wykorzystywana była też w bazie treningowej Providence podczas lekcji demontażu prowadzonej przez sierżanta Huttona. Kiedy Rex chciał złożyć ładownicę, ta upadła mu na podłogę i przypadkowo wystrzeliła sieć, która przypięła Salazara i Noah do ściany.

W odcinku "Powrót w czerni", ciemnoszare wersje neuronowych ładownic wykorzystywane były przez Czarne pionki, którzy wystrzelili elektryczne sieci w kierunku pędzącego na Rexotocyklu Rexa. Agenci uwięzili chłopaka w sidłach, jednak nastolatek przeciął je swoim W.M.O.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki