FANDOM

Nieznane E.V.O. 001
UnknownE.V.O.001
Informacje
Lokalizacja Abysja
Ciało Humanoidalne/Animalistyczne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Ostre kły
Ostre pazury
Szczegóły
Debiut Siostra Holiday

Nieznane E.V.O. 001 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 001 jest wielkim E.V.O., które posiada brunatną skórę. Ma krótkie nogi, a na stopach posiada kremowe pazury. Na masywnych i szerokich barkach, znajdują się długie ręce zakończone wielkim, ostrym pazurem. Stawy w łokciach zgięte są w przeciwną stronę, do wewnątrz. Pod klatką piersiową wystają kremowe żebra z pomarańczowymi mięśniami. Twarz mutanta nie posiada oczu, ale ma ogromną paszczę wypełnioną ostrymi zębami, a po bokach dolnej szczęki, znajdują się wielkie kły.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 001 posiada grubą i twardą skórę, która zapewnia mu zwiększoną wytrzymałość. Jest bardzo silny i szybki, a także niezwykle zwinny jak na swój rozmiar. Posiada ostre kły i szpony, którymi zadaje potężne ciosy i cięcia.

Historia

Generator Rex

A Family Holiday (271)

E.V.O. atakuje doktor Holiday

Nieznane E.V.O. 001 debiutuje w odcinku "Siostra Holiday", gdzie wraz z innym nieznanym E.V.O., atakowało agentów Providence i Rebeccę z rozkazu doktora Mojżesza. Kiedy przybył Rex i Szósty, wdał się w bitwę z agentem, którą przegrał.

W odcinku "Szturm na Abysję", E.V.O. pojawia się jako jedno z wielu mutantów w Abysji. Walczył z agentami Providence, którzy szybko go pokonali i założyli obrożę. Rex pokonał Providence i uwolnił wszystkie E.V.O. spod jej kontroli, ale Czarny Rycerz podstępem przejął całą krainę i ponownie zniewolił jej mieszkańców.

W odcinku "Zdalnie sterowani", nieznane E.V.O. 001 pojawia się w grupie E.V.O. pod wodzą Graniaka. Na rozkaz przestępcy walczył ze Zwojem, Kalmarem i Świerszczem. Podczas pojedynku, obroże na szyjach wrogich mutantów zostały wyłączone, a E.V.O. odzyskały wolność.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki