FANDOM

Nieznane E.V.O. 002
UnknownE.V.O.002
Informacje
Ciało Humanoidalne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Szczegóły
Debiut Siostra Holiday

Nieznane E.V.O. 002 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 002 jest humanoidalnym E.V.O. z czarną skórą i szarym pancerzem. Na klatce piersiowej w głębi zbroi znajduje się para pomarańczowych ślepi. Ma krabie nogi, lewą rękę przekształconą w ciemnopomarańczowe szczypce, a prawą w długie, czarne macki. Lewy bark jest szpiczasty, a z tyłu wyrastają krótkie macki. Posiada mała głowę z trzema, pomarańczowymi oczami.

Po odebraniu przez Rexa jego nadwyżki mocy, został częściowo wyleczony. Jego prawe ramię, przekształcone w macki, obejmowało połowę twarzy, a szczypce na prawej ręce były mniejsze, w rozmiarze ludzkiej dłoni. Jego nogi były całkowicie zamienione w krabie odnóża. Mężczyzna posiadał brązowe włosy, turkusową koszulkę i krótkie, brązowe spodenki.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 002 jest niezwykle silne i wytrzymałe. Potrafi przeżyć ataki z blasterów E.V.O. oraz kilka ataków Łupniolapami Rexa. Jest również bardzo szybki i zwinny.

Historia

Generator Rex

Nieznane E.V.O. 002 wyleczone

E.V.O. po odebraniu nadwyżki mocy

Nieznane E.V.O. 002 debiutuje w odcinku "Siostra Holiday", gdzie wraz z innym nieznanym E.V.O., atakowało agentów Providence i Rebeccę Holiday z rozkazu Brandena Mojżesza. Później zostało pokonane przez Rexa. Chłopak próbował je wyleczyć, ale okazało się, że odebrał mu jedynie nadwyżkę energii, którą zaaplikował mu dr. Mojżesz.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki