FANDOM

Nieznane E.V.O. 003
UnknownE.V.O.003
Informacje
Ciało Humanoidalne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Ostre kły
Ostre pazury
Szczegóły
Debiut Siostra Holiday

Nieznane E.V.O. 003 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 003 jest masywnym E.V.O. posiadającym trzy głowy, cztery nogi i dwie pary rąk. Posiadają rdzawy kolor skóry, ale zdarzają się również osobniki z granatowym odcieniem. Każda z głów uzbrojona jest w wypełnioną ostrymi kłami paszczę i nie posiadają oczu. Na dwóch nogach z lewej strony, wyrastają z kolan ostre, szaro-kremowe kolce. Na przedramionach znajdują się małe, ostre wypustki, a na każdej dłoni są cztery ostre pazury.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 003 jest wytrzymałe i silne, co zostało pokazane, gdy po atakach agentów Providence, z łatwością wyszło cało. Jest również bardzo zwinne, a jego kolce, pazury i kły mogą zostać wykorzystane do walki z wrogiem.

Historia

Generator Rex

A Family Holiday (526)

E.V.O. atakuje Rexa i Agenta 6

Nieznane E.V.O. 003 debiutuje w odcinku "Siostra Holiday", gdzie atakowało Rexa i Agenta 6 podczas aukcji Brandena Mojżesza. Szybko został unieszkodliwiony przez agentów Providence.

W odcinku "Szturm na Abysję", E.V.O. pojawiło się jako jedno z wielu mutantów w Abysji. Walczył z agentami Providence, którzy szybko go pokonali i założyli mu obrożę. Rex pokonał Providence i uwolnił wszystkie E.V.O. spod wpływów organizacji, jednak Czarna przejęła krainę podstępem i ponownie zniewoliła jej mieszkańców.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki