FANDOM

Nieznane E.V.O. 004
UnknownE.V.O.004
Informacje
Lokalizacja Abysja
Ciało Humanoidalne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwinność
Ostre kły i pazury
Szczegóły
Debiut Prześwietlenie

Nieznane E.V.O. 004 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 004 jest wielkim, masywnym, E.V.O. z szarą skórą i dwiema paszczami. Jedna z nich umiejscowiona jest na brzuchu, a druga na głowie. Lewe ramię mutanta przypomina ludzką rękę, natomiast prawe znacznie się powiększyło. Na prawym barku wyrastają kremowe kolce, a na przedramionach małe wypustki. Prawa dłoń uzbrojona jest w długie pazury. Mutant posiada małe, krępe nogi.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 004 jest niezwykle trwałe i wytrzymałe, ze względu na jego twardą skórę. Jest również bardzo silny i zwinny, a jego prawa ręka może służyć jako niebezpieczna broń.

Historia

Generator Rex

Nieznane E.V.O. 004 debiutuje w odcinku "Prześwietlenie", gdzie było jednym z wielu E.V.O. czekającym na wyleczenie przez Rexa.

W odcinku "Szturm na Abysję", pojawił się wraz z innymi E.V.O. w Abysji. Walczył z agentami Providence, którzy próbowali przejąć krainę. Został szybko zneutralizowany, poprzez założenie mu obroży. Później, Rex uwolnił wszystkie zniewolone mutanty i pokonał Providence, ale ostatecznie Czarna podstępnie przejęła krainę i ponownie zniewoliła mieszkańców.

W odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", nieznane E.V.O. 004 pojawiło się w ogrodzie Zakładu. Kiedy do pomieszczenia wpadł Alfa, mutant uciekł wraz z innymi, przez co zdołał uratować się przed śmiercią z rąk czującego nanitu.

Pojawia się epizodycznie w odcinku "Gra pozorów", gdzie przebywał w Dziupli.

W odcinku "Starzy wrogowie", E.V.O. pojawiło się w areszcie Providence, gdzie atakowało strażników. Później widoczny był w grupie E.V.O., która zaatakowała Rexa, Bobo i Szóstego.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki