FANDOM

Nieznane E.V.O. 005
UnknownE.V.O.005
Informacje
Lokalizacja Abysja
Ciało Humanoidalne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Ostre pazury
Szczegóły
Debiut Prześwietlenie

Nieznane E.V.O. 005 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 005 jest humanoidalnym E.V.O. z czarną skórą. Jeden z palców na dłoniach, został wydłużony i przypomina kształtem szablę o szarym kolorze. Posiada jedno szaro-niebieskie lub żółte oko, a po jego bokach znajdują się po trzy małe kolce. Nad "twarzą" znajdują się krótkie zaokrąglone rogi. Na brzuchu posiada szary symbol, a pod nim są dwa szare półkola połączone linią.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 005 posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość, a jego główną bronią są jego dwa, długie pazury. Szpony działają jak ostre szable, którymi można zadawać potężne ciosy. Jest również bardzo szybki i zwinny, co w połączeniu z ostrymi szablami, czyni z niego niebezpiecznego przeciwnika.

Historia

Generator Rex

Nieznane E.V.O. 005 debiutuje w odcinku "Prześwietlenie", gdzie był jednym z wielu E.V.O., które czekały na kurację, którą wykonywał Rex. Podczas leczenia okazało się, że był nieuleczalny, co poważnie zasmuciło jego rodzinę oraz Salazara.

W odcinku "Szturm na Abysję", pojawił się wraz z innymi E.V.O. w Abysji. Został szybko pokonany przez agentów Providence, którzy z rozkazu Czarnego Rycerza próbowali przejąć kontrolę w krainie, poprzez założenie większości E.V.O. obroży. Później, Rex uwolnił wszystkie zniewolone mutanty i pokonał Providence, ale ostatecznie plan Czarnej wypełnił się, kiedy organizacja przejęła zamek Van Kleissa.

W odcinku "Starzy wrogowie", nieznane E.V.O. 005 widoczne było w więzieniu Providence jako więzień. Podczas buntu spowodowanego przez ucieczkę najgroźniejszych wrogów Rexa, próbował rozpętać chaos w areszcie, wraz z bagiennym E.V.O. Został szybko pokonany i zamknięty w celi przez Bobo, Agenta 6 i Rexa.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki