FANDOM

Nieznane E.V.O. 006
Unknown E.V.O. 006
Informacje
Lokalizacja Abysja
Słój robali
Ciało Animalistyczne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Ostre kły
Skoczność
Szczegóły
Debiut Mroczne przejście

Nieznane E.V.O. 006 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 006 jest masywnym mutantem, poruszającym się na czterech, długich kończynach. Posiada szarą skórę, a brzuch, klatka piersiowa i głowa owinięte są brązowymi bandażami. Pysk bestii jest kościsty i posiada wiele małych, ale ostrych kłów. Z bandaży na głowie, wyrastają długie, masywne kolce.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 006 ze względu na swój rozmiar, posiada ogromną siłę, a dzięki jego twardej skórze, jego wytrzymałość została zwiększona. Ostrymi kolcami może atakować przeciwników. Silne nogi, umożliwiają mu skakanie na wielkie wysokości. Mimo swojego ciężaru i rozmiaru, mutant wydaje się być dosyć zwinny.

Historia

Generator Rex

Troje nieznanych E.V.O. 006 debiutuje w odcinku "Mroczne przejście", gdzie używani byli jako środek transportu Van Kleissa i Sfory z Abysji do Amazonii. Później mutanty walczyły z Providence, które chciało przejąć laboratorium Rylandera.

W odcinku "Zapomniani", E.V.O. widoczne było w Słoju robali, gdzie atakowało Rexa, Agenta 6 i Bobo. Później mutanty brały udział w walce na dachu hotelu Kijów.

W odcinku "Przymierze", kilka osobników widocznych było w Słoju robali. Wraz z innymi mieszkańcami, nieznane E.V.O. 006 próbowały uciec miasta, kiedy ochronna tarcza zaczęła się rozpadać. Ucieczce zapobiegł Rex, który ponownie zamknął bestie w Słoju, kiedy naprawił regulator tarczy.

W odcinku "Sygnały z przeszłości", mutant zaatakował Rexa i Cezara, którzy przybyli do Abysji. Później, w krainie pojawiły się dwa osobniki, które ujeżdżał Van Kleiss i Biowilk, widocznie zmartwieni powrotem starszego Salazara.

Nieznane E.V.O. 006 pojawia się również w odcinku "Szturm na Abysję", jako jedno z wielu E.V.O. w zamku Van Kleissa. Po długiej batalii z Providence, kraina została ostatecznie przejęta przez Czarnego Rycerza, a wszyscy jej mieszkańcy zniewoleni za pomocą obroży.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki